  • 1. Data: 2009-08-14 15:02:03
    Temat: Programy TV przez neta spoza Polski
    Od: "G." <b...@g...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś serwis z serialami/polską TV dostępny poza Polską bez
    kombinacji z proxy itp. Najbardziej odpowiada mi plejada.pl z ich vod ale
    niestety działa tylko z Polski.
    Ew. jakieś darmowe proxy ktore dadzą radę to pociągnąć.
    Aha, serwis sam w sobie może być płatny a region z którego powinien
    przyjmować IP to wschodnia Azja.

    M.

  • 2. Data: 2009-08-14 15:23:00
    Temat: Re: Programy TV przez neta spoza Polski
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "G." <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Ew. jakieś darmowe proxy ktore dadzą radę to pociągnąć.
    > Aha, serwis sam w sobie może być płatny a region z którego powinien

    kilka kanalow (w tym tvp1,2..itp) dostepne sa tutaj:
    http://www.pliptv.pl/

    Moge potwierdzic ze dziala z UK
    c.

  • 3. Data: 2009-08-15 13:06:12
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > kilka kanalow (w tym tvp1,2..itp) dostepne sa tutaj:
    > http://www.pliptv.pl/

    Jakaś porażka... nie dość, że szukanie regulaminu zajęło mi dość długo, to
    jeszcze żądają zatwierdzenia tego regulaminu przed rejestracją, a jest on po
    angielsku.
    A ja chcę oglądać polską tv, a nie angielską.

  • 4. Data: 2009-08-15 13:38:42
    Od: zak <z...@v...com>

    W dniu 15.08.2009 15:06, zeeltom pisze:
> [...]

    Programy TV przez neta

    Firefox + Tv Fox + plug WMP= 3000 TV
    dodatkowo 40 kamer

    Tv Fox
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/11200

    WMP
    http://port25.technet.com/pages/windows-media-player
    -firefox-plugin-download.aspx

    Miłej zabawy, jest co oglądać.

    poz. zak

  • 5. Data: 2009-08-16 12:13:54
    Od: "G." <b...@g...pl>

    > Programy TV przez neta
    >
    > Firefox + Tv Fox + plug WMP= 3000 TV
    > dodatkowo 40 kamer

    a ile z tego to polskie normalne stacje?

    M.