  • 1. Data: 2011-07-15 12:00:13
    Temat: Programowanie pilotów do autoalarmu
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Cześć.

    Ktoś się tu kiedyś chwalił, że na co dzień dorabia klucze i potrafi
    zaprogramować transpondery immobilisera.

    Szukam sposobności na dorobienie nowych pilotów do auto alarmu
    Legendford 710.
    Dysponuję centralką i niedziałającymi dwoma pilotami.
    Jest jakaś szansa na zakup nowych pilotów i doprogramowanie ich do
    istniejącej centralki?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 2. Data: 2011-07-15 16:04:11
    Temat: Re: Programowanie pilotów do autoalarmu
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 12:00, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
> [...]
    > Dysponuję centralką i niedziałającymi dwoma pilotami.
    > Jest jakaś szansa na zakup nowych pilotów i doprogramowanie ich do

    Co to znaczy "niedziałającymi dwoma pilotami" ?
    Bo może tylko wystarczy mikro styki wymienić?

  • 3. Data: 2011-07-15 16:30:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Dysponuję centralką i niedziałającymi dwoma pilotami.
    > Jest jakaś szansa na zakup nowych pilotów i doprogramowanie ich do

    Piloty nie działają bo utopiłeś, czy baterie padły czy co? Alarm w ogóle
    żyje jakoś?

    Programowanie pilotów do Legendforda jest klasyczne (drzwi + stacyjka).

    Sprawdź czy Ci zadziała następująca sekwencja kroków:

    1. otworzyć i zostawić otwarte drzwi
    2. włączyć i wyłączyć stacyjkę (7x), zostawić WYŁĄCZONĄ
    3. po 3 sek. błysną 1x światła i zapali się dioda
    4. nacisnąć lewy przycisk pilota, którego chcesz zaprogramować,
    zapamiętanie pilota zostanie potwierdzone 4 mrugnięciami świateł.
    KONIECZNIE na WYŁĄCZONEJ stacyjce bo inaczej uruchomisz antynapad.
    5. nacisnąć lewy przycisk kolejnego pilota do zaprogramowania.

    Skoro piloty nie działają (napisz co przez to rozumiesz), to sprawdź czy
    przypadkiem ktoś Ci nie właczył antynapadu (bo objawy są m. inn. właśnie
    takie że nie reaguje na piloty). Antynapad (Anty hi jack) odblokowuje
    się kodem (24) również kombinacją drzwi+stacyjka. Nie chce mi się stukać
    całego opisu, jeśli będzie Ci potrzebny to daj znać.

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-07-16 04:03:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michał \"HoMMeR\" Paszek

    > Dysponuję centralką i niedziałającymi dwoma pilotami.

    Skąd wiesz, że nie działają piloty, a nie centralka?

  • 5. Data: 2011-07-17 21:22:16
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-07-15 16:04, Filip KK pisze:

    > Co to znaczy "niedziałającymi dwoma pilotami" ?
    > Bo może tylko wystarczy mikro styki wymienić?

    Właśnie to. Trzykrotna wymiana styków nie pomagała, a raczej pomagała na
    bardzo krótko.
    Pytałem w sumie w imieniu kolegi, chce wymienić te piloty na inne,
    lepiej skonstruowane, ale rozumiem, że uniwersalnych pilotów do
    Legendforda nie ma i trzeba szukać oryginałów?

  • 6. Data: 2011-07-17 22:11:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-17 21:22, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

> [...]
    > lepiej skonstruowane, ale rozumiem, że uniwersalnych pilotów do
    > Legendforda nie ma i trzeba szukać oryginałów?

    Może być problem. Z ceną! Często bardziej opłaca się kupić nową
    centralkę z pilotami. Oryginały zawsze możesz ściągnąć, tylko pytanie
    czy akurat do tej centralki. Trzeba podzwonić i się popytać.