    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programowanie a system operacyjny
    Date: Wed, 23 Jan 2013 19:00:14 +0000 (UTC)
    <s...@j...net> <kci839$i6n$1@opal.futuro.pl>
    <s...@j...net> <kck2ve$2ka$1@news.task.gda.pl>
    <s...@j...net> <kck82i$etd$1@news.task.gda.pl>
    <s...@j...net> <kckmog$dtn$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net> <kcmbj6$pv4$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net>
    <50f177d7$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@j...net>
    <50fe73c2$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@j...net>
    <51002a46$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2013-01-23, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
> [...]
    10/06/17/anonymous-methods-and-closures-in-delphi-20
    10.aspx

    > A mowiles, w ostatniej odpowiedzi do Przemka O.
    >
    ><cytat>

    > Proszę bardzo, jedziesz. Ja w Perlu robię tak:
    ></cytat>

    A to przepraszam, rzeczywiście postawiłem taki zarzut.

    > Prosze bardzo, moge zrobic metode logujaca, tak:
    >
    > procedure Warn(aArgs : array of TPair<string,TValue>);
    >
    > ktora przyjmie dowolna liczbe dowolnego typu danych na zasadzie par
    > key-value, uzycie:
    >
    > Warn([Arg('FileName',fFileName),Arg('Color', clRed),Arg('Object',
    > fStringList)]);

    ...albo Warn([Arg('Foo', Arg('bar', 'baz'))]).

    Dziękuję, taką konstrukcję właśnie chciałem zobaczyć. Chociaż nie
    podoba mi się wołanie funkcji Arg(), ale to głównie kwestia estetyczna.

    Długo już w Delphi występuje typ TValue?

    > I tak i nie. Problemem byl Borland, ktory zbyt dlugo blokowal rozwoj, gdy
    > odpuscil i sprawe przejal obecny wlasciciel w ciagu 3-4 lat dokonal sie skok
    > doganiajcy swiat - a nawet przeganiajacy, sa rzeczy niemal (lub calkiem) nie
    > do zrobienia w innych jezykach/platformach, ktore w Delphi zrobic sie da
    > latwo.

    Mogę prosić o przykłady?

    > Powszechnie od parunastu lat sa domkniecia w pozostalych jezykach? Jestes
    > tego pewien?

    W językach imperatywnych -- owszem. Ja wiem, że języki funkcyjne miały
    to "troszkę" wcześniej, tylko jakoś słabo z ich użyciem w przemyśle IT.

    > To tak jak ja za Perlem. Okropnie nieczytelny koszmarek.

    A to już zależy kto pisze. Historycznie dużo użytkowników Perla nie
    potrafiło programować w Perlu, to głównie stąd opinia o jego
    nieczytelności.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot