  • 11. Data: 2013-04-23 16:20:26
    Temat: Re: Programowanie OS
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 22 Apr 2013 17:14:06 +0200, "Borneq"
    <b...@a...hidden.pl> wrote:

    >Pytanie z ciekawo?ci? Jak si? programuje systemy operacyjne jak Linux,
    >ReacTOS czy Hurd? Mo?na skompilowa? wszystko (najcz??ciej jest to w C) i
    >uruchomi? pod wirtualnym komputerem. Ale jak wygl?da testowanie? Chyba nie
    >da si? dzia?a? tak jak ze zwyk?ymi projektami, czyli otworzyc projekt pod
    >Code:Blocks czy nawet Visual Studio i debugowa??

    Proponuje poczytac ksiazke

    Showstopper! The Breakneck Race to Create Windows NT and the Next
    Generation at Microsoft, G. Pascal Zachary

    To jest o tym jak powstawal system Windows NT. Sporo informacji jak
    projekt byl zorganizowany, jak soft byl testowany i tak dalej

    A.L.

  • 12. Data: 2013-04-26 13:14:45
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    to w sumie wynika z zestawienia potrzebnej
    predkosci na ekranie a mi potrzebne jest mysle
    kilka tysiecy pixeli na sekunde (dokladnie nie
    mierzylem ile) z warunkiem ciaglosci - czyli
    tak naprawde potrzeba mi kilka tysiecy efpeesów
    - nie mniej

  • 13. Data: 2013-04-26 14:32:23
    Od: 3d <d...@...niebie>

    W ciemnym zaułku dnia Fri, 26 Apr 2013 04:14:45 -0700 (PDT), firr
    kenobi <p...@g...com> wymamrotal:
> [...]
    > kilka tysiecy pixeli na sekunde (dokladnie nie
    > mierzylem ile) z warunkiem ciaglosci - czyli
    > tak naprawde potrzeba mi kilka tysiecy efpeesów

    Nie wiem do kogo to było, głupio tak nie cytować tekstu
    na jaki się odpowiada. A o co chodzi też nie wiem z tymi
    tysiącami pikseli i co z tego wynika. Potem się dziwisz
    że to nie jest spox.

    --
    3d