  • Data: 2017-02-20 18:36:12
    Temat: Re: Programowanie AT89Cxx51
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze jedno pytanie, dotyczące pamięci RAM w tych MCU.
    Po pierwsze o co dokładnie chodzi o z modelami pamięci (--model-small,
    --model-large) ustalanymi za pomocą flag kompilatora?
    Natknąłem się też na dziwny objaw - po przekroczeniu 128 bajtów w wyniku
    zdefiniowana kilku dodatkowych zmiennych program przestał się
    kompilować, chociaż w tej chwili w makefile mam ustawiony iram na 256
    bajtów (eksperymentuję z AT89C52). Mam rozumieć, że ta druga połowa
    pamięci nie jest bezpośrednio dostępna?