  • 1. Data: 2009-05-10 18:38:01
    Temat: Program w TV WOT o Junakach (dziś)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    przypadkiem obejrzałem dziś w TV WOT (regionalna TV mazowiecka - TVP3)
    wspominkowy program o Junakach. Było sporo zdjęć archiwalnych, trochę
    ciekawostek, a także motocykliści starej daty, którzy ujeżdżali pierwsze
    Janki czy obecni kolekcjonerzy.

    Niestety nie miałem jak nagrać, może ktoś dysponuje takimi
    możliwościami,, bo program pewnie będzie powtarzany.
    Nadawany był dziś ok. 16.

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-05-10 20:35:15
    Temat: Re: Program w TV WOT o Junakach (dziś)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspominkowy program o Junakach. Było sporo zdjęć archiwalnych, trochę
    > ciekawostek, a także motocykliści starej daty, którzy ujeżdżali pierwsze

    Który z programów masz na myśli?
    Reportaże z prawdziwego zdarzenia?
    http://programtv.interia.pl/kanaly/wszystkie/tvp-3-w
    arszawa-wot/reportaze-z-prawdziwego-zdarzenia,149128
    28,42,10
    Niestety opisu żadnego nie widzę w googlach o konkretnych odcinkach, więc
    jeżeli ktoś nie nagrywa WOT przez 24godziny na dobę, to marne szanse.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2009-05-10 20:45:03
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Który z programów masz na myśli?

    Nie widziałem tytułu ani początku, bo włączyłem przypadkiem, ale program
    prowadził P. Babiarz i wszystko wskazuje na to, że to był ten program:
    "Sprint przez historię Przemysława Babiarza"

    TVP 3 Warszawa (WOT)
    rok produkcji: 2008
    godzina: 16:00
    Niedziela, 10 maja 2009

    czas trwania: 30 min

    Program przedstawia historię polskiej codzienności ostatnich
    dziesięcioleci w kontekście sportu. Wątki polityczne przeplatają się z
    obyczajowymi.