  • 21. Data: 2010-09-21 22:32:42
    Temat: Re: Program do rozpoznawania twarzy
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    > Tylko nie ufaj bezgranicznie takiemu systemowi.
    > http://niebezpiecznik.pl/post/jak-obejsc-skaner-twar
    zy/
    > --
    > GLaF

    Nie o zaufanie tu idzie, bo domofony w blokach też się otwiera na hasło
    listonosz. Tak samo furtkę można przeskoczyć robiąc duży krok. Nie będzie
    więc problemu jak program się pomyli otwierając niepotrzebnie lub nie
    otwierając, gdy potrzeba.
    Zbyszek

  • 22. Data: 2010-09-22 06:37:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-22 00:32 Zbyszekkk napisał(a):

> [...]

    > listonosz. Tak samo furtkę można przeskoczyć robiąc duży krok. Nie
    > będzie więc problemu jak program się pomyli otwierając niepotrzebnie lub

    Druga sytuacja raczej niewskazana. Przeskoczysz furtkę gdy program nie
    zechce Cię wpuścić? Przy systemie o bezpieczeństwie przeciętnego
    domofonu już lepiej kogoś wpuścić za dużo niż za mało. W końcu i tak
    masz klucze dalej do własnych drzwi.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 23. Data: 2010-09-22 17:47:55
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

> [...]
    > zechce Cię wpuścić? Przy systemie o bezpieczeństwie przeciętnego domofonu
    > już lepiej kogoś wpuścić za dużo niż za mało. W końcu i tak masz klucze

    Jeżeli program się zbuntuje, to będę zmuszony wykonać wysiłek i wyciągnąć
    klucz z kieszeni.
    Zbyszek

  • 24. Data: 2010-09-24 08:18:07
    Temat: Re: Program do rozpoznawania twarzy [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jeżeli program się zbuntuje, to będę zmuszony wykonać wysiłek i wyciągnąć
    > klucz z kieszeni.

    a może zamontować obok głowicę rfid
    i odczytać chipa wszczepionego pod skórę przedramienia ?

    słyszałem że w niektórych rejonach turystycznych to jest najczęściej
    stosowana postać karty kredytowej -
    nawet jak sie w trupa schlejesz to jej nie zgubisz, i kieszonkowcy nie
    ukradną...

    brzmi to może trochę drastycznie
    ale ja bym się spokojnie tak zaczipował, jeśli istniałaby w polsce
    infrastruktura korzystająca z tego
    (bankomaty, terminale w sklepach, restauracjach, etc, zamki w domu, garażu,
    pracy, na parkingu, stacyjka w samochodzie..)

  • 25. Data: 2010-09-24 08:44:07
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 10-09-24 10:18, qlphon pisze:

> [...]
    > (bankomaty, terminale w sklepach, restauracjach, etc, zamki w domu,
    > garażu, pracy, na parkingu, stacyjka w samochodzie..)

    to ostatnie szczegolnie przydatne przy schlaniu w trupa. :)

    Qbab

  • 26. Data: 2010-09-24 21:11:47
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik qlphon napisał:
    > brzmi to może trochę drastycznie
    > ale ja bym się spokojnie tak zaczipował, jeśli istniałaby w polsce
    > infrastruktura korzystająca z tego

    A ja nie. Z dwojga złego wolę mieć wyrwany dowód osobisty lub kartę przy
    minimalnych stratach własnych, niż czip wycięty z kawałkiem mięcha.

  • 27. Data: 2010-09-25 05:40:50
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 24/09/2010 6:18 PM, qlphon wrote:

> [...]
    korzystająca z tego
    > (bankomaty, terminale w sklepach, restauracjach, etc, zamki w domu, garażu, pracy,

    Reke by ci ktos obcial i juz...
    Tomek

  • 28. Data: 2010-09-27 10:28:08
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Reke by ci ktos obcial i juz...

    tak, a na wszelki wypadek obie
    i to przy samym barku bo nie wiadomo gdzie ten czip jest....
    i wydłubał oczy dla skanerów siatkówki...

    cały świat czyha na moje pieniądze i tylko czeka żeby mnie napaść i
    złupić...
    nawet bankom ufać nie wolno...
    a nosić cokolwiek ze sobą to za duże ryzyko ...

    za dużo filmów "wysokiej jakości" oglądacie...
    może by jednak tak bez mani prześladowczych, zgoda?