  • 11. Data: 2009-12-15 13:44:44
    Temat: Re: Program do badania kolorów
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2009-12-14 23:26, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy moglibyście polecić jakiś fajny program potrafiący zbadać kolor
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak
    > zoom, pasujące kolory itp.

    Najlepszy jaki uzywalem to ColorCop

    gregor

  • 12. Data: 2009-12-15 13:57:27
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    http://ziin.pl/get/kashmir_web_editor_123.zip
    W zipie masz program ctool.exe
    Freeware.

    lamer

  • 13. Data: 2009-12-15 14:18:07
    Od: "pikn" <p...@p...onet.pl>

    Darmowy ColorSchemer ColorPix i platny ColorSchemer Studio 2 z
    http://www.colorschemer.com/

  • 14. Data: 2009-12-15 16:10:57
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Marek pisze:

    > Pozostaje mi jedynie przyznać Tobie rację. Bardzo dobry program :) Dzięki !
    > Powiedz mi ... on jest teoretycznie płatny choć nie widzę
    > utrudnień/powiadomień z tym związanych. Czy po jakimś czasie wygasa np ?

    Gdzie tam płatny, darmowy - używam bez przerwy od ponad roku, na dole programu jest
    tylko niewielki
    link do strony producenta i nic poza tym, niema nawet opcji aktywacji itp., płatny to
    jest pakiet
    ,,ColorPro" - http://iconico.com/colorPro/helpMain.aspx

    --
    www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

    www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

  • 15. Data: 2009-12-15 17:18:22
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dzięki raz jeszcze :-)

  • 16. Data: 2009-12-15 17:18:44
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dziękuję za informacje :)

  • 17. Data: 2009-12-15 17:32:20
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dziękuję wszystkim za pomoc. Zaskoczony jestem, że aż tyle fajnych wariantów
    programu istnieje :)

  • 18. Data: 2009-12-15 18:02:31
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Oprócz wcześniej podanych jeszcze jest polski
    > http://www.kolorgenerator.godula.com/

    Czy w tym programie da się pobrać kolor z okienka powiększenia? Bardzo
    trudno jest trafić we właściwy piksel bez tej funkcji.

  • 19. Data: 2009-12-15 18:18:49
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2009-12-15 19:02, Marek pisze:

    > Czy w tym programie da się pobrać kolor z okienka powiększenia? Bardzo
    > trudno jest trafić we właściwy piksel bez tej funkcji.

    Ja nie miałem większych problemów :)
    http://pokazywarka.pl/4er660/#zdjecie145460
    Zawsze możesz w ustawieniach zwolnić ruch myszki, albo lepiej zwiększyć
    jej czułość ;)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 20. Data: 2009-12-15 20:58:04
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Ja nie miałem większych problemów :)
    > http://pokazywarka.pl/4er660/#zdjecie145460
    > Zawsze możesz w ustawieniach zwolnić ruch myszki, albo lepiej zwiększyć
    > jej czułość ;)

    Z rysunku wynika, że kolor pobierasz raczej spoza okienka powiększenia.
    Chodzi mi o wskazanie tego co jest wewnątrz okna z powiększeniem.
    Spowolnienie myszki byłoby rozwiązaniem do celowania w piksele. Jednakże
    pulpit mam ustawiony w rozdzielczości 3840x1200. Czy wiesz jak bardzo
    musiałbym myszką pomiatać aby kursor przerzucić z lewa na prawo? :)