  • Data: 2024-08-05 17:39:29
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A może któryś z tych programów do SMS, które testowałeś?

    Trybik pierdoli jak zwykle brednie. Nie ma żadnego problemu aby ustawić
    sobie różne dźwięki powiadomień dla różnych nadawców. Co do domyślnego
    dźwięku dla wiadomości SMS, to nie które telefony trzeba co jakiś czas
    uruchomić ponownie, co nawet jest zalecane przez producenta, bo
    samoistnie potrafią zmienić dźwięk na domyślny. Jeszcze sprawa SMS bez
    Internetu. Kiedy ktoś ma włączoną opcję czat RCS to niech ją wyłączy.
    Boszsz, czas umierać albo ta grupa zeszła na psy. Ja sobie już dawno
    ustawiłem, że telefon wyłącza mi się o 4:00 i włącza o 6:00. 2h na
    plusie dla baterii i zawsze mam "czysty" telefon od rana.

    --
    Pixel(R)??