  • 21. Data: 2011-03-07 20:46:01
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 7 Mar 2011 18:04:37 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Czyj to w ogole pomysl, zeby na uczelniach w 2011 uczyc czegos, co umarlo
    >smiercia naturalna wiele lat temu?

    Za duzo wymagasz od profesorow.

    A.L.

  • 22. Data: 2011-03-07 22:28:15
    Od: apl <a...@i...pl>

    ------------

    > Za duzo wymagasz od profesorow.
    ------

    Napisałem przecież, że mógłbym to napisać ale poco wyważać drzwi do
    lasu? A wam zachciewa się tylko przekomarzać. Nie rozumiem też uwag co
    do Pascala. Płyną z jakiegoś doświadczenia? Jego prostota pozwala na
    szybkie pisanie dobrych aplikacji. Co w tym kontekście
    powiedzielibyście np. o VB, tak uporczywie implementowanym jako VBA?
    To dopiero dno!
    Pozdrawiam,
    apl

  • 23. Data: 2011-03-07 22:40:02
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    apl wrote:
> [...]
    > szybkie pisanie dobrych aplikacji. Co w tym kontekście
    > powiedzielibyście np. o VB, tak uporczywie implementowanym jako VBA?

    Kolego, usenet umarł. Każdy sobie z tego robi już w dzisiejszych czasach
    tylko jaja. Zaloguj sie na jakimś porządnym forum programistycznym, tam
    uzyskasz pomoc. Zauwaz co sie dzieje na pl.comp.programming. Jakies
    luzne dyskusje okolotematyczne, albo pierdolenie o tym, czy Lunus
    Torvalds byl Finem czy Amerykaninem, jak by to mialo jakiekolwiek
    znaczenie. Kiedys tu byl poziom, ludzie dyskutowali o algorytmach,
    podawali rozwiazania problemow. Teraz wiekszosc tych lepszych, starych
    bywalcow poszla do Google. Wola tworzyc technologie niz tracic czas na
    dyskusje o wszystkim i o niczym.

    Pozdrawiam!

  • 24. Data: 2011-03-07 23:03:53
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Gotowca? W Pascalu?...

    A.L.

  • 25. Data: 2011-03-08 05:40:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 20:05:45 +0100, slawek napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Mickiewicz też nie żyje. A patrz - uczą tego do matury.
    >
    > slawek

    Kiepskie porownanie.
    Porownaj sobie Pascala, ktory to wiele lat temu byl uzyteczny do .NET C#,
    ktory to w obecnych czasach jest uzyteczny.
    W informatyce trzeba sie rozwijac. Mickiewicz byl jeden i jego nalezy
    czytac.
    Nie mozna natomiast uczyc na uczelniach pisania gierek na C64.

  • 26. Data: 2011-03-08 05:58:16
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Mon, 7 Mar 2011 09:17:15 -0800 (PST), apl <a...@i...pl> wrote:

    >Ma pracować w większym projekcie zwi?zanym z analiz? drgań. Lat temu
    >ok. 15 napisałem procedurkę fft i, oczywi?cie, stać mnie na napisanie
    >DCT, ale zwyczajnie mi się nie chce.

    To wez gotowca (FFTW) zrob bindowanie do Pascala i z glowy. To
    problem?

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 27. Data: 2011-03-08 06:00:04
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

    >Kolego, usenet umarł. Każdy sobie z tego robi już w dzisiejszych czasach
    >tylko jaja.

    Przenies sie gdzies indziej, bo wlasnie przez takich jak Ty poziom sie
    obniza.

  • 28. Data: 2011-03-08 08:00:42
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-03-07 23:28, apl pisze:
    [...]
    > Napisałem przecież, że mógłbym to napisać ale poco wyważać drzwi do
    > lasu? A wam zachciewa się tylko przekomarzać.

    Wybacz, ale sformułowanie twojej prośby wskazywało na typową
    "zaliczeniówkę". Tego sporo osób nie lubi i daje temu zgryźliwie wyraz
    8-) Spróbuj obalić te podejrzenia - na pewno będzie łatwiej.

    > Nie rozumiem też uwag co
    > do Pascala. Płyną z jakiegoś doświadczenia? Jego prostota pozwala na
    > szybkie pisanie dobrych aplikacji.

    Mała popularność w tzw. przemyśle. A jeśli już to konotacje z Delphi,
    w którym zazwyczaj pisali kiepscy klepacze kodu. Stąd duża korelacja
    Pascal/Delphi - bardzo marny kod.

    BTW - czemu nie zlinkować czegoś w innym języku (np. C) z Pascalem? Albo
    przepisać kawałek kodu z C - przykładów na pewno mnóstwo, a trudność
    raczej niewielka.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 29. Data: 2011-03-08 08:07:33
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Maciej Pilichowski wrote:

    > Przenies sie gdzies indziej, bo wlasnie przez takich jak Ty poziom sie
    > obniza.

    To mnie wrzuc do KF i po sprawie, nie?

  • 30. Data: 2011-03-08 08:30:59
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Maciej Pilichowski wrote:

    > To wez gotowca (FFTW) zrob bindowanie do Pascala i z glowy. To
    > problem?

    Pytał, czy ktoś ma jakieś rozwiązanie napisane już w Pascalu. Nie pytał
    o opinię czy "to problem".