  • Data: 2011-03-12 19:24:00
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-12 19:20, A.L. wrote:
    > Bzdura. Do Pascala i do Delphi byla cala kupa bibliotek robiacych
    > listy i inne struktury danych.

    No właśnie ;) Zapytując o to na grupie pl.c.l.d zostalem opieprzony że
    ich potrzebuje a potem okazało się że hasmapy ... jakoś nie można mi
    znaleźć do Delphi 3 :) I jak się okazało moje problemy można rozwiązać z
    użyciem standardowej techniki w Delphi (bazy danych ...).

    > Owszem, robi sie to inaczej nie przy
    > pomocy "szablonow", ale bez wiekszcych trudnosci.

    Wywleka się albo specjalizacje kontenerów albo castowanie?

    > Chcialem tez zauwaszyc ze ST Ldla C++ wyroslo z biblioteki struktur
    > danych dla jezyka Ada ktory jako zywo "wzorcow" nie ma.

    Rzecz w tym że poza paroma wyjątkami STL używa szablonów jako podmiany
    typów. Pozwala usunąc castowanie ale niewiele więcej.