  • 1. Data: 2009-03-11 10:47:43
    Temat: Program Client Voip dla symbiana -?
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Poszukuje programu Klienta VOIP
    dla systemu symbian nokia e51

    Fring odpada, to co w telefonie tez raczej, niestety nie chce wspolpracowac
    z moim
    operatorem TkTELEKOM.

    Czy jest jakis program cos w stylu
    klientów Voipa jak na Windows Mobile?

    Chodzi mi o mozliwosc zawieszenia rozmowy, np aby w trakcie grala muzyka
    i mozliwosc wprowadzenia ustawien jak np na programie 3xc pod windowsa

    dzieki za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-11 14:07:30
    Temat: Re: Program Client Voip dla symbiana -?
    Od: AL <a...@s...tam>

    amir pisze:
    > Poszukuje programu Klienta VOIP
    > dla systemu symbian nokia e51
    >
    > Fring odpada,

    jakis powod?
    uzywam wlasnie Fringa, bo na jednym programie moge wybrac 3 sposoby
    zadzwonienia: normalny/telefon, SIP (domowy VoiP - tlenofon), SkypeOut
    (do celow slozbowych)

    > to co w telefonie tez raczej, niestety nie chce wspolpracowac
    > z moim operatorem TkTELEKOM.

    a dlaczego nie chce?
    moze zle skonfigurowales usluge SIP (telefon internetowy) ?

    > Czy jest jakis program cos w stylu
    > klientów Voipa jak na Windows Mobile?
    >
    > Chodzi mi o mozliwosc zawieszenia rozmowy, np aby w trakcie grala muzyka
    > i mozliwosc wprowadzenia ustawien jak np na programie 3xc pod windowsa

    jest jeszcze Nimbuzz - ale mi akurat nie przypadl do gustu i wole Fringa

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-03-11 14:18:11
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    amir pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi mi o mozliwosc zawieszenia rozmowy, np aby w trakcie grala muzyka
    > i mozliwosc wprowadzenia ustawien jak np na programie 3xc pod windowsa

    Według mnie, lepszego klienta, niż ten zaimplementowany w symbianie nie
    znajdziesz.
    Sprawdź ustawienia, konfiguruje się go dosyć ciężko, ale potem działa
    wyśmienicie.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-03-11 15:48:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    AL pisze:

    > a dlaczego nie chce?
    > moze zle skonfigurowales usluge SIP (telefon internetowy) ?

    A klient Symbianowy obsługuje H.323? Moim zdaniem tylko SIP, a TKTelekom
    _bodajże_ stosuje tylko H.323?

    Marek

  • 5. Data: 2009-03-11 15:53:00
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gp8hnk$tsj$1@mx1.internetia.pl...

    > Według mnie, lepszego klienta, niż ten zaimplementowany w symbianie nie
    > znajdziesz.
    > Sprawdź ustawienia, konfiguruje się go dosyć ciężko, ale potem działa
    > wyśmienicie.

    Play blokuje porty. Fring jednak działa. Ma tylko tą wadę, że można ustawić
    tylko 1 opa na sip. Może ktoś słyszał o zoiperze/idefisku na symbiana?

    tl

  • 6. Data: 2009-03-11 18:20:35
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > jakis powod?

    w fringu mam tylko ustawienia user ID, haslo i proxy
    na tym dziala mi TKTelekom, jedan nie ma mozliwosci zawieszenia rozmowy,
    brak mozliwosci nagrania rozmowy, i duzo innych brakow, dla przykladu dodam
    ze na windows mobile jest taki program

    w fringu
    wpisuje

    przyklad
    user id
    7...@t...tktelekom.pl

    haslo to wiadomo haslo voipa
    xxxxxx

    proxy

    i dziala,
    co w takim razie wpisac w kliencie voipa standardowym w symbianie,
    jest tam sporo ustawien, za "ludowe chiny" nie udaje mi sie tego uruchomic
    dla przykladu podam ze inni operatorzy mi dzialaja na kliencie symbianowym
    testowalem np tlenofon itp

    w symbianie jest sporo ustawien voipa,
    raz udalo mi sie tylko tak uruchomic ze zalo sie tylko odebrac rozmowe, ale
    bylo to raz
    pozniej juz nigdy nie chcial mi sie zalogowac, wzorowalem sie na
    ustawieniach innych operatorow voip

    tk ma SIP, chyba.

    fring ponadto czasami potrafi rozlaczyc podczas rozmowy
    > jest jeszcze Nimbuzz - ale mi akurat nie przypadl do gustu i wole Fringa

    w takim razie musze go przetestowac

  • 7. Data: 2009-03-11 23:26:42
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > tylko 1 opa na sip. Może ktoś słyszał o zoiperze/idefisku na symbiana?

    Do kilku opów nadaje się www.talkonaut.com (ma nawet dial plan) choc pod
    wzgledem jakosci dzwieku Nimbuzz lepszy.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    --
    http://tom.fotomaster.waw.pl

  • 8. Data: 2009-03-12 13:33:03
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tom Zbieg" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości news:gp9hb4$ojr$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Do kilku opów nadaje się www.talkonaut.com (ma nawet dial plan) choc pod
    > wzgledem jakosci dzwieku Nimbuzz lepszy.

    Czy któryś z nich ma IAX-a?

    tl