    From: "amir" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Program Client Voip dla symbiana -?
    Date: Wed, 11 Mar 2009 19:20:35 +0100

    > jakis powod?

    w fringu mam tylko ustawienia user ID, haslo i proxy
    na tym dziala mi TKTelekom, jedan nie ma mozliwosci zawieszenia rozmowy,
    brak mozliwosci nagrania rozmowy, i duzo innych brakow, dla przykladu dodam
    ze na windows mobile jest taki program

    w fringu
    wpisuje

    przyklad
    user id
    7...@t...tktelekom.pl

    haslo to wiadomo haslo voipa
    xxxxxx

    proxy

    i dziala,
    co w takim razie wpisac w kliencie voipa standardowym w symbianie,
    jest tam sporo ustawien, za "ludowe chiny" nie udaje mi sie tego uruchomic
    dla przykladu podam ze inni operatorzy mi dzialaja na kliencie symbianowym
    testowalem np tlenofon itp

    w symbianie jest sporo ustawien voipa,
    raz udalo mi sie tylko tak uruchomic ze zalo sie tylko odebrac rozmowe, ale
    bylo to raz
    pozniej juz nigdy nie chcial mi sie zalogowac, wzorowalem sie na
    ustawieniach innych operatorow voip

    tk ma SIP, chyba.

    fring ponadto czasami potrafi rozlaczyc podczas rozmowy
    > jest jeszcze Nimbuzz - ale mi akurat nie przypadl do gustu i wole Fringa

    w takim razie musze go przetestowac