    Date: Wed, 25 Apr 2012 11:01:48 +0200
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Producent notebooka

    W dniu 2012-04-25 10:04, PiteR pisze:
    > Wojciech "Spook" Sura pisze tak:
    > w Toshiba pracowałem więc ich nie lubię z urzędu i nie będę komentował.

    Po zejściu lakieru z satelita mojego ojca jestem bardzo ostrożny z tą
    firmą. Lakier zszedł po roku użytkowania, średniego.
    Natomiast moja żona uparła się na właśnie toshibę, i ok od 2 lat.

    > Samsung N130 cichy netbook, Samsung SGH-J200 genialnie przyjazny i
    > logiczny telefon, który niezliczoną ilośc razy zaliczył glebę i dalej
    > działa. Samsung UE40C5000, UE40D5000, UE37C6000, UE32D5000 dość fajne
    > telewizory. Jak na razie pracują.

    tak, na pewno i flagowy kiedy Z-720, slim, biznesowy etc. Większego
    gówna nie można sprzedawać ludziom. mieliśmy je jako służbowe, oj
    potrafiły skutecznie zniechęcić do marki.

    > HP - wielki minus za wmuszanie Visty swego czasu i brak sterów pod xp

    Że badziew to prawda, ale akurat z zupełnie innej przyczyny. Serwis,
    podejście do klienta, ten okłamany marketing. Fuj - nie laptop :)
    Jeszce Dell, sprzęt spoko, ale to ich podejście do zasilaczy 3-żyłowych
    z kontrolą, gdzie ciągle uszkadza się ta 3-cia żyła doprowadza mnie do
    szału i do domu chyba bym della nie kupił. W firmowym 3 zasilacz w ciągu
    3 lat.