  • Data: 2016-05-23 21:53:18
    Temat: Re: Producent dysków SSD
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 May 2016 11:00:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nhrsev$npd$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    >
    >Kupiłem i szału nie ma. System uruchamia się 20 sek (podczas animacji podczas
    >bootowania win7 dysk nie pracuje). Czasy uruchamiania porównywalne jak WDC
    >Black.

    Czas mierzyłeś na oko albo masz obsrywacza w systemie:
    https://blogs.technet.microsoft.com/mniehaus/2012/09
    /13/using-the-windows-performance-toolkit/
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546