  • 1. Data: 2011-04-15 16:15:34
    Temat: Procesory wielordzeniowe (architektura/testowanie) - literatura
    Od: " Joe" <j...@g...pl>

    Witam!
    Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w odnalezieniu literatury związanej z
    architekturą wielordzeniowych procesorów x86 i ich testowaniem/porównywaniem
    (zasady, metodologia itp.), najlepiej jak by były to opracowania na poziomie
    akademickim (ale i nie tylko) i możliwie zawierały informacje o najnowszych
    rodzinach procesorów (Core, Phenom itp.). Preferowanym przeze mnie językiem
    był by polski, ale ewentualnie, te angielskojęzyczne też mogły by być.
    Wszystkim z góry serdecznie dziękuję za poświęcony czas i udzieloną mi pomoc :)
    --
    Pozdrawiam serdecznie!
    Joe

  • 2. Data: 2011-04-15 16:55:39
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-15 18:15, Joe pisze:
    > Preferowanym przeze mnie językiem
    > był by polski, ale ewentualnie, te angielskojęzyczne też mogły by być

    Wiec to nie jest poziom akademicki a szkolki przykoscielnej, ucza tam
    choc łaciny.

    www.intel.com

  • 3. Data: 2011-04-15 17:09:45
    Od: "Joe" <j...@g...pl>

    Zakarm <t...@s...com> napisał(a):

    > Wiec to nie jest poziom akademicki a szkolki przykoscielnej, ucza tam
    > choc łaciny.
    >
    > www.intel.com

    Jak nie masz nic do napisania w ramach tego tematu, najlepiej daruj sobie
    jakiekolwiek pisanie.
    --
    Pozdrawiam!
    Joe

  • 4. Data: 2011-04-15 17:23:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-15 19:09, Joe pisze:
    > Jak nie masz nic do napisania w ramach tego tematu, najlepiej daruj sobie
    > jakiekolwiek pisanie.

    Sam nie masz nic do napisania. Oczekujesz wiadomości po polsku a język
    polski jest ci obcy.
    Pomijając powyższe, naprawdę zrobisz magisterkę z tak głupiego tematu?

    P.

  • 5. Data: 2011-04-15 17:24:04
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > Jak nie masz nic do napisania w ramach tego tematu, najlepiej daruj sobie
    > jakiekolwiek pisanie.

    Wlasnie mam wioskowy cwoku zajebany, dokladne techniczne dokumentacje
    znajduja sie na stronie intela.
    http://downloadcenter.intel.com/

  • 6. Data: 2011-04-15 17:58:34
    Od: "Joe" <j...@g...pl>

    Zakarm <t...@s...com> napisał(a):

    > Wlasnie mam wioskowy cwoku zajebany, dokladne techniczne dokumentacje
    > znajduja sie na stronie intela.
    > http://downloadcenter.intel.com/

    Stronę intela znam i używam, pisząc tutaj oczekiwałem innych, alternatywnych
    źródeł informacji w postaci tradycyjnych książek.
    --
    Pozdrawiam!
    Joe

  • 7. Data: 2011-04-15 18:02:03
    Od: "Joe" <j...@g...pl>

    Pan Piskorz <p...@b...pl> napisał(a):

    > Sam nie masz nic do napisania. Oczekujesz wiadomości po polsku a język
    > polski jest ci obcy.
    > Pomijając powyższe, naprawdę zrobisz magisterkę z tak głupiego tematu?

    Na podstawie Twojej wypowiedzi mogę wyciągnąć podobne (jeśli nie takie same)
    wnioski, panie nieomylny ideale.
    --
    Pozdrawiam!
    Joe

  • 8. Data: 2011-04-15 18:33:57
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-15 19:58, Joe pisze:

> [...]

    (zasady, metodologia itp.), najlepiej jak by były to opracowania na poziomie

    Chcesz dane na poziomie akademickim to nic innego jak dokumentacja
    prodecenta, jest dogloebka od budowy mechanicznej po prady plynace w
    poszczegoolnych liniach.

    Ty nie szukasz dokumentacji a opracowania dla laikow i tak powinien
    brzmiec twoj watek.

    Polecam ANatomia PC 1230 stron zywego tekstu.

  • 9. Data: 2011-04-15 20:40:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Stronę intela znam i używam, pisząc tutaj oczekiwałem innych, alternatywnych
    > źródeł informacji w postaci tradycyjnych książek.

    To idż do księgarnii sobie kup.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-16 03:49:12
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-15 20:02, Joe pisze:
    > Na podstawie Twojej wypowiedzi mogę wyciągnąć podobne (jeśli nie takie same)
    > wnioski, panie nieomylny ideale.

    Nie rozumiem tej odpowiedzi.
    Mam propozycję. Nie możesz sobie wziąć jakiegoś kody realizującego znany
    algorytm, najlepiej wielowątkowo i na jego podstawie dokonać analiz?
    Praca mogłaby być ciekawsza, gdyby nie ograniczać się do procesorów
    intel, można sprawdzić różne RISC, CISC, włączać / wyłączać opcje
    kompilatorów itd.

    P.