  • Data: 2021-04-28 12:51:17
    Temat: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Od: Zbych <z...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.04.2021 21:53, Piotr Wyderski wrote:

    > Tylko trzeba to
    > FPGA czymś skonfigurować. Wymagania trwałościowe jak to zwykle u mnie,
    > flash nie jest nawet rozważany, więc zostaje FRAM, MRAM lub starodawny
    > układ FPGA antifuse.

    Właśnie sobie oglądam porównanie FRAMów, MRAMów i "data retention" dupy
    nie urywa:

    Data Retention @85°C
    Cypress CY15B104Q 10 yrs
    Fujitsu MB85RSMT 10 yrs
    Avalanche AS1004204 20 yrs

    Wygląda to porównywalnie z flashami NOR.

    Cypress MirrorBit Data Retention
    1 program 55°C 20 years
    1,000 cycles 55°C 10 years