  • 241. Data: 2019-05-18 23:11:32
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości
    news:hvm3guyupyrm.dlg@tyczka.com...

    > Jasne, to oczywiste. Parametry wydajności ma lepsze. Tylko:
    > a) ona nie potrzebuje tej mocy GPU
    > b) oba lapki różni poziom wykonania - jakość (mój jest wyżej)
    > c) moc mojego w zupełności by ją zadowoliła
    > d) 4000 pln vs 2600 pln - różnica ogromna

    Cóż za troska :-). Przesadzona, bo 4000 pln nie zapłaciłam,
    a poleasingowego i tak bym nie kupiła.
    I nie będę dyskutować na temat wyższości świąt ...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 242. Data: 2019-05-19 02:05:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-18, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Ale niby jak nie wymienne? Fakt, nie są na zewnątrz ale nadal to 2-3
    > śrubki, wtyczka i aku w Twoich rękach.

    No albo 3-5 "drucików" do przelutowania. Dla przecietnego, końcowego
    uzytkownika. Zapytaj Ewę lub Animkę czy wymienią.

    --
    Marcin

  • 243. Data: 2019-05-19 02:32:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-18, Ewa <> wrote:

    > Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > Cóż za troska :-). Przesadzona, bo 4000 pln nie zapłaciłam,
    > a poleasingowego i tak bym nie kupiła.
    > I nie będę dyskutować na temat wyższości świąt ...

    Generalnie jeśli jesteś naprawdę zadowolona, to przecież o to chodzi.
    Nie wszystkie wybory muszą być twardo racjonalne. Ale też sądząc po tym
    jak coraz bardziej arogancko odpowiadasz, to do pewności co do
    słuszności podjętej decyzji chyba Ci trochę brakuje.

    --
    Marcin

  • 244. Data: 2019-05-19 09:38:42
    Od: ń <...@...n>

    Szkoda, że w Twoich nowych nie ma opcji 'Programs -> Uninstall'.

    -----

  • 245. Data: 2019-05-19 09:39:58
    Od: ń <...@...n>

    Sport.
    Faktycznie dla fotelowych internautów ruszać się od klawiatury to brzydkie.

    -----

  • 246. Data: 2019-05-19 09:46:03
    Od: ń <...@...n>

    Ciekawe, u mnie nie ma żadnego wpływu.

    Swoją drogą z ciekawości odpaliłem HWInfo na ThinkPadzie R61 (T8100 + xp) i szczena
    mi opadła:
    Temperatura CPU przy bezczynności 29 stopni, a przy jakimś małym gmeraniu 32 stopnie,
    właściwie niczego nie wydmuchuje.
    Temperatura płyty ok 40 stopni.
    W i7 pierwszej generacji na dzień dobry mam CPU 65 stopni.

    -----

  • 247. Data: 2019-05-19 09:49:05
    Od: ń <...@...n>

    Byś się ździwił ;-))

    -----

  • 248. Data: 2019-05-19 09:52:17
    Od: ń <...@...n>

    Gdy konwertowałem coś poprzez VLC to na Core2Duo+GMA trwało w czasie rzeczywistym
    (ok. półtorej godziny), na i7 + nVidia (nie wiem,
    czego VLC używał) kilka minut.

    -----

  • 249. Data: 2019-05-19 10:58:46
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w
    wiadomości news:Ju1EE.320347$KK3.293674@fx19.ams1...
    > Ale też sądząc po tym
    > jak coraz bardziej arogancko odpowiadasz, to do pewności co do
    > słuszności podjętej decyzji chyba Ci trochę brakuje.

    Proszę o zacytowanie moich "aroganckich odpowiedzi",
    (jeśli "coraz bardziej" to znaczy, że były co najmniej dwie)
    lub o oficjalne przeproszenie mnie na grupie.
    Za moje rzekomo "nieeleganckie zachowanie" panowie
    Mateusz i Radosław do tej pory nie byli uprzejmi mnie
    przeprosić. Jeden z nich tylko stwierdził, że "żart był z jego
    strony średnio trafiony".
    A Twoja powyższa wypowiedź jak była trafiona? To jest
    pytanie retoryczne, nie oczekuję na nie odpowiedzi.

    Ewa

  • 250. Data: 2019-05-19 11:56:55
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości

> [...]

    > niczego nie wydmuchuje.
    > Temperatura płyty ok 40 stopni.
    > W i7 pierwszej generacji na dzień dobry mam CPU 65 stopni.

    Ja też byłam zaskoczona efektem zmiany dla procesora ze 100% na 99%.
    Filip, który mi tę metodę podpowiedział (Filipie, jeszcze raz dzięki)
    przewidywał, że spowoduje to spadek temperatury o 5-10C.
    A u mnie wyszło 40C, a nawet więcej, w zależności od próbowanej
    aplikacji. Być może gdy już będę normalnie działać, a nie tylko testować
    i uruchomię równocześnie kilka bardziej wymagających aplikacji, to
    różnica rzeczywiście będzie 5-10C i Filipowi właśnie o to chodziło.

    Od wczoraj nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie.

    Gdy w moim nowym laptopie z jego fabrycznymi parametrami została
    zrobiona zmiana polegająca na zmniejszeniu o 1 % maksymalnego stanu
    procesora (tylko dla przypadku "podłączone", a nie dla przypadku
    "zasilanie bateryjne"), to do poziomu laptopa o jakich parametrach jest
    on teraz porównywalny?

    Od razu zaznaczę, że nie żałuję, że nie kupiłam trochę słabszego
    laptopa, ani że nie kupiłam laptopa poleasingowego.
    Zresztą sprawa kupić laptopa poleasingowego czy nowego była już
    w tym wątku wałkowana i nie chciałabym znowu tej dyskusji otwierać.
    Myślę, że zwolennicy każdej z preferencji i tak pozostaną przy swoim
    zdaniu.

    To tylko takie, może akademickie, pytanie z ciekawości.

    Pozdrawiam
    Ewa