eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProcedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 18 Dec 2019 18:59:50 GMT
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1576695590 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 77.65.80.250:51168
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668587
    [ ukryj nagłówki ]

    UĹźytkownik JDX j...@o...pl ...

    >> --Co mnie trochę przeraża, czeka mnie więc wizyta w ASO, bo nawet
    >> zakup oryginału nie gwarantuje w pełni poprawnego działania. W
    >> którymś dokumencie (chyba Pierburga) czytałem, że rozwiązaniem jest
    >> właśnie update oprogramowania ECU, ale sądziłem, że to błąd i
    >> wystarczy „reset”. :-)
    >>
    >> a nie oplaca sie kupic oryginału w ASO ? 60 eur roznicy to chyba
    >> nie bedzie a wtedy mozna reklamowac :-)
    >>
    > Raczej nie, bo zostaję z najprawdopodobniej w pełni sprawnym,
    > używanym przez 4-5 dni zaworem, którego nie mogę ani zwrócić ani
    > wymienić, bo był zamontowany i używany. Dlatego trzeba zaryzykować
    > sam apdejt w ASO. Chyba powinno być taniej niż 60EUR i w sumie wyjść
    > taniej niż zawór Pierburga (471 zł najtaniej, średnio około 500 zł
    > AFAIR) i na niezłą flachę powinno zostać jeszcze parę groszy. :-) I
    > to oczywiście przy optymistycznym założeniu, że ASO sprzedałoby
    > zawór za średnią cenę z normalnych sklepów. Już kiedyś wspominałem:
    > 5 l oleju 10W40 marki GM w nie-ASO, ale tzw. „dobrym warsztacie”
    > kosztuje 104 zł, a w sieci( iParts.pl) 54 zł. Przyzwoite pióra
    > wycieraczek przednich Valeo w sieci kosztują 49 zł (zdaje się te
    > były montowane oryginalnie albo coś od Boscha), a w ASO wymiana piór
    > kosztuje 119 zł, gdzie robota zajmuje 5 min, jeśli się robi w żółwim
    > tempie.
    >
    Swoja droga jezeli wymiana zaworu EGR w ASO kosztowałaby około tysiaca
    złotych (przypominam ze to de facto 1 zaworek z klapkami) to niezle
    popierdolone sa te całe ASO...

    To powinno kosztować maks 200zł i być do wymiany przy pomocy jednego
    srubokreta na pobliskim parkingu...

    No ale wteedy nie byłoby powodów do narzekania ze ludzie zaslepiaja
    zamiast naprawiac.



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: