  • Data: 2013-11-03 15:52:43
    Temat: Re: Procedura "sprowadzenia"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1aj1fg9mry2io.1os8447h19qlp.dlg@40tude.
    net...

    > Ale mialby umowe z S, ktory mialby umowe z D, a zadna funta klakow nie
    > warta, skoro D sprzedal nie swoje auto.

    Nie do końca tak musi być, nie wiem jak na gruncie prawa niemieckiego jest z
    przechodzeniem prawa własności.
    W każdym razie jedno jest pewne - nie przeszło prawo własności z CC na
    kupującego, bo nie zawarli ze sobą umowy, czyli formalnie nie ma do
    samochodu ŻADNYCH praw.

    Gdyby były zawierane w sposób przewidziany prawem, być może byłby
    właścicielem auta, a D dłużnikiem raty.

    > No dobra, moglby dochodzic naleznosci od S ... ale to sie tez moze
    > okazac bezskuteczne.

    Pytanie z jakiego powodu i czy nie właśnie z powodu braku umowy między nimi.