eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika › Re: Problemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika
  • X-Received: by 10.140.44.75 with SMTP id f69mr1342qga.11.1399803298950; Sun, 11 May
    2014 03:14:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.44.75 with SMTP id f69mr1342qga.11.1399803298950; Sun, 11 May
    2014 03:14:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!ih12no2426958qab.1!news-out.google.com!dz10ni36309qab.1!nnt
    p.google.com!hw13no2323864qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 11 May 2014 03:14:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ghh0qafqm49o.kkug56et7glp$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.20.163;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.20.163
    References: <lkklcg$b6b$1@dont-email.me> <bko2esm4qkqv.m950xwsysleb$.dlg@40tude.net>
    <lkmb9e$82f$5@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <ghh0qafqm49o.kkug56et7glp$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Problemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 11 May 2014 10:14:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4984
    X-Received-Body-CRC: 1338856757
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532597
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 11 maja 2014 11:43:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 10 May 2014 17:06:10 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > > W dniu niedziela, 11 maja 2014 01:04:14 UTC+2 u�ytkownik Tomasz Stiller
    napisaďż˝:
    >
    > >>> Jak sam widzisz - kup nowy/regenerowany alternator, wymien, a potem
    >
    > >>> mozesz sie doktoryzowac na starym.
    >
    > >>
    >
    > >> W ostateczno�ci tak zrobi�, ale nie lubi�takich b�ahych problem�w bez
    >
    > >> odpowiedzi - przecie��to powinien by�bana� dla ludzi, kt�rzy siedz�
    w
    >
    > >> elektryce samochodowej. Dlaczego elektrycy sobie z tak��pierdo���nie
    >
    > >> radzďż˝?
    >
    > >
    >
    > > Bo to elektrycy z przyuczenia.
    >
    >
    >
    > Bywa. Ale sa tez ustarki trudne do wykrycia, a elektryk nie ma czasu
    >
    > szukac - on musi te 300zl dziennie zarobic, lepiej 500.
    >
    >
    >
    > > Usterka jak� opisujesz by�a opisana
    >
    > > w fabrycznej instrukcji naprawa alternatora od Poloneza. Z
    >
    > > adnotacj� �e jak brakuje mostka pomocniczego w magazynie to mo�na
    >
    > > zostawi� ale trzeba klienta uprzedzi� o konieczno�ci przygazowania.
    >
    > > Jak za�apie po przygazowaniu to do wy��czenia silnika jest w
    >
    > > porz�dku.
    >
    >
    >
    > Ale co ma zalapac ? Prad wzbudzenia plynie wtedy przez lampke ... i
    >
    > nie gasnie.
    >
    >
    >
    > > Teraz chyba wszystkie alternatory majďż˝ mostki pomocnicze
    >
    > > to przez analogi� do Poldka tam trzeba szuka� usterki. Oczywi�cie
    >
    > > mog� by� i inne elementy alternatora uszkodzone. Nie spotka�em si�
    >
    > > z sytuacj� �eby trzeba by�o lakierowa� jakie� uzwojenia w
    >
    > > alternatorze. Poza tym to niewykonalne bez specjalnych urz�dze�
    >
    > > typu pompa pr�niowa albo piec do wygrzewania lakieru. Po co�
    >
    >
    >
    > Malarze mieszkanie tez ci pakuja do pieca prozniowego ?
    >
    > Sa rozne lakiery.
    >
    >
    >
    > > lakierowa�. Mo�e dlatego �e uzwojenie si� z jaki� powod�w
    >
    > > przegrza�o i izolacja zacz�a z�azi�. Nie jest wykluczone �e
    >
    > > przegrzane uzwojenia maj� skr�ty. Ale �eby to sprawdzi� potrzebny
    >
    > > jest miernik zwartych zwoj�w. Jak uzwojenie wirnika b�dzie mia�o
    >
    > > skr�ty to szczotki i pier�cienie b�d� si� szybo zu�ywa�y bo
    b�dzie
    >
    > > mocno iskrzy�o.
    >
    >
    >
    > Nie jestes elektrykiem z przyuczenia ?
    >
    > Tam jest pole prawie stale.
    >
    >
    >
    > > Ja bym w sytuacji kiedy miedziane pier�cienie s�
    >
    > > co� nie teges nie toczy� tylko wymieni� wirnik. Pro�ciej i taniej
    >
    > > b�dzie kupi� u�ywany alternator. Trzeba w nim wymieni� �o�yska i
    >
    > > si� modli� �eby by� dobry.
    >
    >
    >
    > Albo regenerowany przez fachowcow, ktorzy sprawdzili po robocie.
    >
    >
    >
    > J.

    są też różne głowy. U Ciebie głowa radziecka a rozum jak u dziecka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: