eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetProblemy z serwisem AsusRe: Problemy z serwisem Asus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z serwisem Asus
    Date: Thu, 04 Aug 2011 13:56:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <j1e1dm$f8v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312459000 15647 83.18.237.26 (4 Aug 2011 11:56:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 11:56:40 +0000 (UTC)
    X-User: kamil.komodzinski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1197817
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-04 13:39, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
    > firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
    > używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
    > działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
    > gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
    > zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. Jestem w 100%
    > pewny że sprzęt był używany od momentu rozpakowania w serwerowni gdzie
    > nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
    > potwierdzać ale nie jestem przekonany że to nie fotografie całkiem
    > innego egzemplarza. Są tylko zbliżenia - fotka ma wymiary może 3x3 cm i
    > na jej podstawie nie można stwierdzić czy to nasz sprzęt czy jakiś
    > inny. Na paru forach wyczytałem że mail o zalaniu sprzętu to częsta
    > wymówka tego serwisu i odmowa naprawy gwarancyjnej. Wychodzi na to że
    > pisanie do Asusa nie daje wiele - odpowiada osoba powiązana z serwisem.
    >
    > Czy ktoś miał z nimi do czynienia i napotkał taki sam problem? Jakie
    > podejmował kroki by naprawa została wykonana?
    >
    > Zdrówko
    >

    Jak ja serwisowałem swego czasu Laptopa ASUS to wysyłałem go do serwisu
    ORIKA we Wrocławiu. Nie mogłem narzekać, dwa razy serwisowany i dwa razy
    trwało to ok. tygodnia. Raz wymiana touchpada, drugi raz wymiana obudowy
    notebooka (pęknięta na rogu) oraz nagrywarki. Zawsze było OK. Ale też
    słyszałem, że ten serwis w Koszalinie to totalna lipa, choć o ORICE też
    można poczytać niezbyt dobre opinie. Ja jakoś nie miałem problemów z ORIKĄ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: