  • 11. Data: 2004-06-09 21:46:52
    Temat: Re: Problemy z poczta na o2.pl
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 9 Jun 2004 22:53:53 +0200
    "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com> wrote:

    > Zdaje Ci sie. Ludzie jako pojedyncze osoby - moze i uzywaja. Firmy -
    > nie.

    Jakies pol roku temu yahoo.com nie przyjmowalo z jednego serwera, ktorym
    sie opiekowalem maili... odsylali wlasnie do tych list z RBL. Niestety
    nie moge sprawdzic jak jest teraz...

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 12. Data: 2004-06-09 22:45:25
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

    > Masz jeszcze np. http://openrbl.org/#212.126.20.58 i zdziwiłbyś się, ilu
    > ludzi używa takich list.

    Jest takie przysłowie o muchach...

    --
    *[ ŁT ]*

  • 13. Data: 2004-06-10 13:03:46
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...venomski.com> wrote:
    > Zaden szanujacy sie ISP nie wycina maili przy pomocy takich baz.

    Nie musi byc isp, malo to firm i ludzi uzywa rbl-i do filtrowania poczty?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 14. Data: 2004-06-10 15:24:33
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004 22:53:53 +0200 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@N...venomski.com> wrote:
    > osob wysyla spam? Napewno nie firmy. Jesli chcesz przycinac spam uzywaj
    > programow ze specjalnymi algorytmami a nie list.

    Wiesz, ja mam gdzieś to, że ladmini z o2 nie potrafią skonfigować
    poprawnie swoich serwerów pocztowych. A skoro blacklisty doskonale
    wycinają na moich serwerach 99% spamu, to ja ich używam i używać będę.

  • 15. Data: 2004-06-11 07:45:38
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

    "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com> nakibordził(a):

    >Zaden szanujacy sie ISP nie wycina maili przy pomocy takich baz.

    Oj tam od razu wycina.
    User ma mieć możliwość ustawienia na koncie, czy filtry antyspamowe mają być
    włączone czy nie. To po pierwsze. A po drugie niekoniecznie trzeba wycinać.
    Obeność w takim to a takim RBLu = + x punktów, czyli klasyczne score'owanie.

    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>