  • 1. Data: 2010-01-25 08:43:30
    Temat: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    Witam.
    Czy miał ktoś problemy z nagraniem niektórych audycji z TVP1
    lub TVP2? Nagrywarka wyświetla komunikat że zaznaczony
    rozdział zawiera fragmenty zabezpieczone przed
    kopiowaniem... Nagrywarka Philips jakby co... Bo nie wiem
    czy to rzeczywiście jakaś chora praktyka TVP czy feler
    sprzętu :-). Ostatni taki motyw był z Rambo3 w sobotę...
    Pozdr
    RJ

  • 2. Data: 2010-01-25 10:05:17
    Temat: Re: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Czy miał ktoś problemy z nagraniem niektórych audycji z TVP1 lub TVP2?

    Nagrywasz to z telewizji naziemnej, analogowej?

  • 3. Data: 2010-01-25 13:02:09
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Nagrywasz to z telewizji naziemnej, analogowej?

    Nie, nagrywałem z C+. Kiedyś miałem podobny przypadek
    nagrywając "Nie lubię poniedziałku". Tylko wtedy nagrywałem
    timerem. Film owszem, nagrał się na dysk, ale nie dało się
    zgrać go potem na płytę. Teraz było inaczej. Nagrywarka była
    włączona, a film zapisywał się do bufora. Potem zaznaczyłem
    początek, koniec i... zonk ;-).

  • 4. Data: 2010-01-26 02:11:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-01-25 09:43, Robert_J pisze:
> [...]
    > wiem czy to rzeczywiście jakaś chora praktyka TVP czy feler sprzętu :-).
    > Ostatni taki motyw był z Rambo3 w sobotę...
    Ja mam CP i filmy nagrane z TVP po kilku godzinach od nagrania w postaci
    nieodkodowanej nie dają się już obejrzeć, ten problem nie występuje przy
    żadnym innym programie, coś tam jest skopane albo nie do końca zgodne ze
    standardem.

  • 5. Data: 2010-01-26 08:34:33
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ja mam CP i filmy nagrane z TVP po kilku godzinach od
    > nagrania w postaci nieodkodowanej nie dają się już
    > obejrzeć,

    Moje nagrane wcześniej daje się oglądać cały czas, ale
    niestety coraz częściej nie daje się ich nagrać ;-). I tu
    jest problem... Zastanawiam się czy to zgodne z prawem.

    > ten problem nie występuje przy żadnym innym programie

    Prawda.

    > coś tam jest skopane albo nie do końca zgodne ze
    > standardem.

    A ja uważam że to celowe działanie. Po prostu fiuty nie
    pozwalają nagrywać audycji. Wczoraj znów tak było na "M jak
    mydelniczka". Włączyłem nagrywarkę żeby trochę później córka
    mogła obejrzeć. I co? I k... dwa fragmenty zabezpieczone
    :-))). Tyle że nie nagrywałem tego, chodziło tylko o
    obejrzenie z półgodzinnym opóźnieniem... I te sk.....y chcą
    żeby im jeszcze płacić abonament...

  • 6. Data: 2010-01-26 08:42:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Robert_J pisze:

> [...]
    > chodziło tylko o obejrzenie z półgodzinnym opóźnieniem... I te sk.....y
    > chcą żeby im jeszcze płacić abonament...

    a tak się dzieje na ich dekoderze?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2010-01-26 10:39:56
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > a tak się dzieje na ich dekoderze?

    Nie wiem czy na ich, ja mam nagrywarkę philipsa. Tylko że te
    ich praktyki sugerują, iż TVP każdego abonenta traktuje jak
    potencjalnego złodzieja, który nagrywa audycję w celach
    przestępczych ;-))). Jakoś nie może im przyjść do głowy że
    po prostu ktoś kupił nagrywarkę do tego, żeby móc obejrzeć
    uprzednio nagrane pozycje w wolnych chwilach, a nie wtedy
    kiedy oni mi każą... Sam z racji posiadania wolnego czasu
    tylko późnym wieczorem tak robię, dlatego zresztą m.in.
    nabyłem rzeczoną nagrywarkę :-))).

  • 8. Data: 2010-01-26 10:46:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Robert_J pisze:

> [...]
    > wtedy kiedy oni mi każą... Sam z racji posiadania wolnego czasu tylko
    > późnym wieczorem tak robię, dlatego zresztą m.in. nabyłem rzeczoną

    już myślałem, że dają dekoder z nagrywaniem + weryfikacja ;-)
    a swoją drogą to dziwne, to tak jakby leciały supernowości

  • 9. Data: 2010-01-26 11:49:51
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > a swoją drogą to dziwne, to tak jakby leciały supernowości

    Dokładnie ;-). A ja nagrywam albo jakieś starsze filmy, albo
    czasem jakiś odcinek serialu jak nie dam rady obejrzeć go w
    normalnych czasie...

  • 10. Data: 2010-01-26 22:10:50
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Czesc Robert!

    ciekawe rzeczy opisujesz

    > ja mam nagrywarkę philipsa

    a moze Ci sie zepsula ?
    i to po skarcie sa takie numery ???

    > głowy że po prostu ktoś kupił nagrywarkę do tego, żeby móc obejrzeć uprzednio
    > nagrane pozycje w wolnych chwilach, a nie wtedy kiedy oni mi każą...

    aha , ...

    czyli, ze "Ostatnie tango w Szczecinie" chcialbys ogladac w poludnie,
    a nie o trzeciej w nocy i moze jeszcze innym pokazywac ???

    oj nieladnie !!!

    | racji posiadania wolnego czasu tylko późnym wieczorem tak robię, dlatego
    | zresztą m.in. nabyłem rzeczoną nagrywarkę :-))).

    nasz kolega mieczyslaw, co to bardzo kocha psy:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/a
    ecd386676d13e11

    poradzilby Ci slusznie, zebys nabyl droga zakupu dreamboxa i TNK