  • Data: 2010-01-26 08:34:33
    Temat: Re: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam CP i filmy nagrane z TVP po kilku godzinach od
    > nagrania w postaci nieodkodowanej nie dają się już
    > obejrzeć,

    Moje nagrane wcześniej daje się oglądać cały czas, ale
    niestety coraz częściej nie daje się ich nagrać ;-). I tu
    jest problem... Zastanawiam się czy to zgodne z prawem.

    > ten problem nie występuje przy żadnym innym programie

    Prawda.

    > coś tam jest skopane albo nie do końca zgodne ze
    > standardem.

    A ja uważam że to celowe działanie. Po prostu fiuty nie
    pozwalają nagrywać audycji. Wczoraj znów tak było na "M jak
    mydelniczka". Włączyłem nagrywarkę żeby trochę później córka
    mogła obejrzeć. I co? I k... dwa fragmenty zabezpieczone
    :-))). Tyle że nie nagrywałem tego, chodziło tylko o
    obejrzenie z półgodzinnym opóźnieniem... I te sk.....y chcą
    żeby im jeszcze płacić abonament...