  • Data: 2010-01-28 09:25:13
    Temat: Re: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli sprawa nie jest nowa:
    > [3450 nagrywarka rw philips nie nagrywa z C polsatu]
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=709
    471&highlight

    Mam co prawda C+, ale fakt, sprawa nie jest nowa. Pierwszy
    film na którym to wyszło (Nie lubię poniedziałku) próbowałem
    nagrać już dość dawno.

    > - szukaj nowego S/W - firmware w necie, moze usunieto blad
    > - pytaj w serwisie, oni wiedza najlepiej, czy naprawiono
    > ten problem

    Szczerze mówiąc ja też coraz poważniej myślę że to błąd
    sprzętu. Świadczy o tym dziwna rzecz: jeśli tylko włączę
    nagrywarkę i potem chcę zapisać treść z bufora na dysk to
    zgłasza komunikat o zabezpieczeniu i nie da się. Natomiast
    jeśli to samo nagrywam z timera, czyli nagrywarka sama się
    włącza i nagrywa, to program się nagra i jest na dysku, ale
    potem z kolei nie daje się zgrać na płytę ;-).
    Poszukam nowego oprogramowania, a jak nie to wyrzucę truchło
    i kupię nową...