  • 1. Data: 2009-01-06 12:18:20
    Temat: Problemy z dyskami i systemem
    Od: disign <k...@p...onet.pl>

    Witam
    mam problem mianowicie sprzęt ostatnio ma ciągle awarie. (dodam że mam
    dwa dyski pierwszy 160 Gigowy to systemowy i 250 Gigowy na dane)
    Najpierw na starym dysku systemowym wykrywał błąd odczytu dysku
    później wyświetlała się informacja o braku dysku z systemem w
    komputerze , po resecie wyskoczyła informacja o uszkodzeniu pliku
    hal.dll w katalogu windows.
    Po tym uznałem że to wina dysku systemowego więc go wymieniłem na
    drugi dysk 160 Gigowy na kturym miałem klona całego dysku
    systemowego.
    Tylko to nic nie dało system pochodził jeden dzień i znów pokazał się
    niebieski ekran i reset komputera a po resecie informacja o
    uszkodzeniu pliku hal.dll w katalogu windows.
    więc zainstalowałem od nowa system ale znów podczas przeglądania
    internetu pokazał sięniebieski ekran i po resecie pokazała się
    informacja o braku dysku z systemem ale po zresetowaniu system sie
    bezproblemu uruchomił. więc mam pytanie co się dzieje z moim
    komputerem : czy to wina , systemu , zasilania , dysku systemowego a
    może dysku z danymi ?
    Błagam o pomoc

  • 2. Data: 2009-01-06 13:05:11
    Temat: Re: Problemy z dyskami i systemem
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "disign" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > Witam
    > mam problem mianowicie sprzęt ostatnio ma ciągle awarie. (dodam że mam

    Sprawdz na poczatek kabel od dysku, podepnij dysk do drugiego kontrolera,
    sprawdz napiecie....

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-01-06 13:32:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    disign napisał(a):

    [...]

    > więc mam pytanie co się dzieje z moim
    > komputerem : czy to wina , systemu , zasilania , dysku systemowego a
    > może dysku z danymi ?
    > Błagam o pomoc

    Stawiam na zasilacz.

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 4. Data: 2009-01-06 15:18:30
    Od: disign <k...@p...onet.pl>

    On 6 Sty, 14:05, "Washi" <s...@n...pl> wrote:
> [...]
    d36g2000prf.googlegroups.com...

    > Sprawdz na poczatek kabel od dysku, podepnij dysk do drugiego kontrolera,

    Jak mogę sprawdzić napięcia i iakie powiny być żebym wiedizał czy są
    dobre czy nie .

  • 5. Data: 2009-01-06 15:29:00
    Od: arek <A...@g...com>

    On 6 Sty, 16:18, disign <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak mogę sprawdzić napięcia i iakie powiny być żebym wiedizał czy są
    > dobre czy nie .

    Jesli zadajesz to pytanie (bo to bylo pytanie, prawda?
    znak zapytania po prostu wcielo w druku),
    to dobra odpowiedz brzmi: wcale.

    Jeszcze popsujesz.

    Niektore czynnosci serwisowe wymagaja
    minimum precyzji i myslenia przed klapnieciem
    palcami. Objawy braku powyzszych to min.
    niechlujna pisownia.

    A teraz powaznie: wcale. Oddaj do serwisu.
    Bulniesz 50 i dobe pozniej dostaniesz
    zdiagnozowany komputer.

  • 6. Data: 2009-01-06 20:06:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    disign napisał(a):

    [...]

    > Jak mogę sprawdzić napięcia i iakie powiny być żebym wiedizał czy są
    > dobre czy nie .

    Skoro nie masz o tym pojęcia to nie pchaj tam rąk ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 7. Data: 2009-01-14 09:50:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 06.01.2009 13:18, disign pisze:
    > Tylko to nic nie dało system pochodził jeden dzień i znów pokazał się
    > niebieski ekran i reset komputera a po resecie informacja o
    > uszkodzeniu pliku hal.dll w katalogu windows.

    Często sugeruje to uszkodzenie pamięci RAM lub kabli dyskowych
    albo marną jakość zasilacza.

    Poczytaj sobie:

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka

    """""""|