eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblemy z dodzwonieniem się na play.Re: Problemy z dodzwonieniem się na play.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problemy z dodzwonieniem się na play.
    Date: Tue, 27 Dec 2011 18:20:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <jdcupf$vl2$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jd76en$sa$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...at.home>
    <jdar89$qap$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@4...com>
    <jdas3t$qap$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...at.home>
    NNTP-Posting-Host: maraga.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1325006447 32418 2001:6a0:126:1::1 (27 Dec 2011 17:20:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Dec 2011 17:20:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:9.0) Gecko/20111224 Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <X...@l...at.home>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1022444
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.12.2011 11:23, Wojtek pisze:

    > /Well/, wszystko bardzo możliwe... biorąc pod uwagę że użtykownik nigdy z
    > systemu Orange nie znika i próba powrotu do tej sieci po MNP może przyprawić
    > o ból głowy (nie można z automatu wygenerować papierków i trzeba kontaktować
    > się z 'centralą' żeby odprawili magię)...

    Hm, dziwne rzeczy piszesz. Jedyny problem to taki, że dla numeru
    powracającego do Orange konieczne jest użycie tego samego HLRa, do
    którego numer przypisany był oryginalnie. Nie zawsze w salonie jest
    wolna karta SIM dla danego HLRa i to może być w skrajnym przypadku
    źródłem kłopotów.

    Przenosiłem dwa numery z Play do Orange (przeniesione wcześniej z Orange
    do Play) i nie było żadnych kłopotów, które wymagałyby 'kontaktu z
    centralą'. Owszem, z jednym numerem problem był taki, że niedouczona
    konsultantka w salonie partnerskim wmawiała mi, że skoro numer w Play
    jest abonamentowy, to nie można przenieść go do pre-paid, ale w salonie
    firmowym wyśmiali taką tezę i numer przeniosłem bez kłopotu.

    A jakie dane "nie zniknęły" u Ciebie i ktoś musiał coś zmieniać "w
    centrali"?

    Pozdrawiam,
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: