  • Data: 2013-01-21 21:37:09
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-21 20:16, Użytkownik m4rkiz napisał:

    > dziwne tylko ze na tej grupie kroluje opinia 'za' tych ktorzy maja
    > i 'przeciw' tych ktorzy nigdy nie mieli :)

    Brednie.
    W grupie argumentujących na przeciw jestem ja, mam SSD w kompie
    służbowym nie mam w prywatnym bo uznałem że szybsze uruchomienie
    kompa czy jakiegoś programu nie rekompensuje mi wydanych kilkuset
    złotych.
    Była wypowiedź człowieka który dwa razy podchodził do SSD w kompie
    prywatnym i za każdym razem rezygnował i wkładał te SSD w miejsca
    gdzie przyśpieszenie będzie bardziej odczuwalne czyli w laptopy.

    Z drugiej strony argumentacja osób zachwalających SSD jest często
    infantylna i po krótkiej wymianie zdań w wielu przypadkach okazywało
    się że piszący koloryzuje lub zwyczajnie kłamie.