  • Data: 2013-01-13 22:29:27
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <p...@s...com> ...

    > Kiedyś poruszałem wątek niezawodności SSD.

    Wlasnie jeden SSD padl u klienta.
    1 z 5 w macierzy raid.
    Wszystkie w serwerze od lipca 2009r.
    IMHO calkiem niezle.

    > Kupiłem więc taki dysk i ... nacieszyłem się nim 2 miesiące zanim padł. Był
    > nim OCZ Agility 3

    AFAIR bylo pisane duzo zlego o OCZ.

    > jednak ten producent / model

    Swego czasu Chris podawal statystyki awaryjnosci.

    > Druga sprawa to wydajność pod W8 Pro. Piszą, że ma 500/525. W życiu tyle nie
    > miał. Nie pamiętam dokładnie ale jak miał 60% tego co napisali, to dużo.

    Podlacz pod _NATYWNY_ kontroler Sata3 Intela (np. B75, Z68)

    > Tym razem Intel 330

    Bedzie ci sluzyl dlugo.
    Choc szybszy jest 520.

    --