eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProblemy z ADSL w NetiiRe: Problemy z ADSL w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Raf <r...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Date: Thu, 03 Jul 2008 12:08:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <g4i8fh$lti$1@news.onet.pl>
    References: <7...@p...googlegroups.com>
    <g4i2bi$fkl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g4i31b$4h1$1@news.onet.pl>
    <op.udpkzvg4r4pl98@ofca> <g4i7fh$nmo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.formaplan.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1215079729 22450 217.96.21.2 (3 Jul 2008 10:08:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jul 2008 10:08:49 +0000 (UTC)
    X-Sender: TsEy7j0gV8kSHRRGCbRDg7hty1ac0EzZ
    In-Reply-To: <g4i7fh$nmo$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    X-Antivirus: avast! (VPS 080703-0, 2008-07-03), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:86522
    [ ukryj nagłówki ]

    fakt wybór na rynku jest ale nie każdy może sobie pozwolić na zerwanie
    przedwczesne umowy i z rok lub dwa się musi pomęczyć.
    To że nikt pasma nie gwarantuje to też fakt.
    To że nie wygra się z operatorem jako klient końcowy to też fakt.

    Ale to nie znaczy że jak ktoś się o coś pyta to trzeba od razu walić z
    grubej rury w stylu "...robienie lasek problemowym klientom"

    Gość się pytał i można było dać spokojną odpowiedź jak poniżej i tyle
    tematu dla mnie

    Raf


    Sied@r pisze:
    > Paweł Tyll pisze:
    >> On Thu, 03 Jul 2008 10:35:34 +0200, Raf <r...@...onet.pl> wrote:
    >>> Zajebiście rzeczowa odpowiedź
    >> A jakiej innej odpowiedzi byś chciał? Zmień operatora, albo wymagaj od
    >> aktualnego, by naprawił Ci Twoją mega-usługę; w końcu jesteś dla niego
    >> kluczowym klientem, więc z pewnością poświęci czas i inne środki, byś Ty
    >> mógł taniej gadać przez VoIP, a on mógł dalej zarabiać na Tobie te
    >> kosmiczne pieniądze, które mu (i tepsie) płacisz. By coś się zmieniło w
    >> usłudze masowej, masy muszą chcieć zmiany, a nie kilku klientów. Inaczej
    >> to "ale Internet działa, tak? To brak usterki."
    >>
    >> Pozdrawiam.
    >
    > To nie problem Netii tylko klienta.
    > Klient chce tanio, to operator tnie koszty jak moze i spuszcza ceny zeby
    > bylo konkurencyjnie.
    > Klient placi 50 zl/mc wydaje mu sie ze - płacę taką masę kasy.
    > A oparatorowi - jak sobie koszty urządzeń, dzierżaw, bsa, obsługi
    > technicznej policzy - to zostaje pare groszy.
    >
    > Albo klient kupuje usluge z SLA - stosownie do uslugi za serwis, albo
    > płacze bo ma tanio ale nie zawsze dobrze.
    > Ale to nie jest na polip temat - tylko do serwisu Netii.
    > Byc moze maja przypchane peeringi do o2.pl, lub o2.pl ma przypchane -
    > sie nie przyznaje.
    >
    > D.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: