eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProblemy z ADSL w NetiiRe: Problemy z ADSL w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Date: Thu, 03 Jul 2008 11:51:44 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <g4i7fh$nmo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@p...googlegroups.com>
    <g4i2bi$fkl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g4i31b$4h1$1@news.onet.pl>
    <op.udpkzvg4r4pl98@ofca>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-142-200.pronet.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1215078705 24280 86.63.142.200 (3 Jul 2008 09:51:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jul 2008 09:51:45 +0000 (UTC)
    X-User: siedar1
    In-Reply-To: <op.udpkzvg4r4pl98@ofca>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.4 (X11/20070706)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:86520
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł Tyll pisze:
    > On Thu, 03 Jul 2008 10:35:34 +0200, Raf <r...@...onet.pl> wrote:
    >> Zajebiście rzeczowa odpowiedź
    > A jakiej innej odpowiedzi byś chciał? Zmień operatora, albo wymagaj od
    > aktualnego, by naprawił Ci Twoją mega-usługę; w końcu jesteś dla niego
    > kluczowym klientem, więc z pewnością poświęci czas i inne środki, byś Ty
    > mógł taniej gadać przez VoIP, a on mógł dalej zarabiać na Tobie te
    > kosmiczne pieniądze, które mu (i tepsie) płacisz. By coś się zmieniło w
    > usłudze masowej, masy muszą chcieć zmiany, a nie kilku klientów. Inaczej
    > to "ale Internet działa, tak? To brak usterki."
    >
    > Pozdrawiam.

    To nie problem Netii tylko klienta.
    Klient chce tanio, to operator tnie koszty jak moze i spuszcza ceny zeby
    bylo konkurencyjnie.
    Klient placi 50 zl/mc wydaje mu sie ze - płacę taką masę kasy.
    A oparatorowi - jak sobie koszty urządzeń, dzierżaw, bsa, obsługi
    technicznej policzy - to zostaje pare groszy.

    Albo klient kupuje usluge z SLA - stosownie do uslugi za serwis, albo
    płacze bo ma tanio ale nie zawsze dobrze.
    Ale to nie jest na polip temat - tylko do serwisu Netii.
    Byc moze maja przypchane peeringi do o2.pl, lub o2.pl ma przypchane -
    sie nie przyznaje.

    D.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: