eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProblemy z ADSL w NetiiRe: Problemy z ADSL w Netii
  • Data: 2008-07-03 03:49:33
    Temat: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Od: Rafał <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Potwierdzam identyczny objaw a nawet trasa rutingu. Coś w netii jest źle
    na bank.
    Też czekam na jakieś pomysły bo mi się skończyły
    Pozdrawia "zdesperowany"
    Raf


    Patryk pisze:
    > Witam,
    >
    > mam problem z usługą internetową Netii na linii TPSA. Otóż od samego
    > momentu założenia tego łącza mam problemy z przeróżnymi usługami
    > internetowymi, na początku z grą internetową World of Warcraft
    > (niemożność łączenia się z serwerami), a teraz mam problem z
    > prawidłowym funkcjonowaniem usługi Tlenofon w portalu o2.pl.
    >
    > Problem polega na tym, że ze specyficznymi serwerami dochodzi do ok.
    > 50-70% straty pakietów, natomiast ping przechodzi bezbłędnie. Co
    > ciekawsze, ta strata pakietów występuje wyłącznie w kierunku od
    > serwera do mnie, natomiast w drugim kierunku jest ok.
    >
    > Rozmawiałem już z administratorami o2.pl, sprawdziłem działanie
    > Tlenofonu na innym łączu Netii, zakupiłem nowy router ADSL, bez zmian.
    > Ja słyszę poszarpany dźwięk rozmówcy (wynik strat pakietów), rozmówca
    > natomiast słyszy mnie poprawnie.
    >
    > Netia cały czas zasłania się faktem, że skoro "działa mi internet", to
    > nie przyjmą ode mnie zgłoszenia reklamacyjnego. Wspólnie jednak z
    > administratorami o2.pl zdołaliśmy przetestować dosłownie wszystko z
    > wyjątkiem samego połączenia z Netii. Netia jednak zasłania się starym
    > i moim zdaniem zupełnie bezsensownym stwierdzeniem ze strony TPSA, że
    > prędkość łącza musi być zredukowana z 1 Mbit/s do 512 Kbit/s, co jest
    > absurdalną odpowiedzią zważywszy na fakt, że "Internet mi działa", jak
    > również większość typowych usług internetowych, jak www, e-mail, p2p.
    >
    > Co ciekawe, usługa VoIP z innej firmy (w tym przypadku ipfon) działa
    > doskonale na dokładnie tym samym połączeniu internetowym.
    >
    > Nie wierzę w zbiegi okoliczności, aby dwie zupełnie różne usługi,
    > świadczone przez dwie niezwiązane ze sobą firmy miały jednocześnie
    > tego samego rodzaju problem (ogromne straty pakietów). W obu
    > przypadkach Netia zwala winę na te właśnie firmy, oraz pomimo moich
    > usilnych próśb o wyjaśnienie sprawy oraz o telefon zwrotny, ani nie
    > wyjaśnia tych problemów ani nawet nie raczy do mnie oddzwonić.
    >
    > Przełożony działu call center Netii w rozmowie telefonicznej
    > stwierdził, że Netia "limituje ilość osób mogących korzystać z
    > pojedynczej usługi", cokolwiek miałoby to znaczyć. Przejrzałem
    > regulamin usługi i nie ma tam zapisu o celowym degradowaniu ruchu
    > internetowego, więc zakładam, że jest to praktyka niedozwolona.
    >
    > Tlenofon jest puszczany przez PL-IX'a, z archiwum grupy wnioskuję, że
    > były już w przeszłości z tym problemy.
    >
    > Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Patryk Szczygłowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: