eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z zapłonem diesla... › Re: Problem z zapłonem diesla...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lbrhfl$ffo$1@news.task.gda.pl> <lbt7s9$pp0$1@mx1.internetia.pl>
    <lbt8al$gha$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lbush6$62m$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <c...@g...com>
    <lc15a6$rpa$1@usenet.news.interia.pl>
    <52e44864$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e4b91f$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Problem z zapłonem diesla...
    Date: Sun, 26 Jan 2014 17:43:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140113-0, 13.01.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 43
    Message-ID: <52e53ca6$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1390754982 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2222 89.72.242.154:1928
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2874
    X-Received-Body-CRC: 1532902447
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521172
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:52e4b91f$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2014-01-26 00:21, yabba pisze:
    >
    >>>> Kiedyś widziałem jak odpalali chyba ośmio cylindrowego dizla w kutrze
    >>>> rybackim. Z korby po cylindrze odpalali. Jak pracował na trzech to
    >>>> korba byla niepotrzebna. Kręcący wyglądał tak jak by miał za chwilę
    >>>> zejść.
    >>>>
    >>>
    >>> W jaki sposób były sprzęgane poszczególne cylindry?
    >>> Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    >>> Masz jakieś linki/wskazówki?
    >>>
    >>
    >>
    >> Podejrzewam, że cylindry miały powłączane odprężniki. Jak zaskoczył
    >> pierwszy cylinder, to po kolei wyłączali odprężniki w pozostałych, ale
    >> nie przestając kręcić korbą.
    >>
    >
    > To chyba za mało. Odprężnik odprężnikiem, ale te masy trzeba jakoś
    > rozpędzić.

    Zacytuję kogutka444: "Kręcący wyglądał tak jak by miał za chwilę zejść."

    > Nadal jestem ciekaw opisu jak były sprzęgane kolejne cylindry i coraz
    > bardziej podejrzewam "morskie opowieści".

    Kogutek444 nic nie pisał o sprzęganiu z wałem korbowym. Kolejnym cylindrom
    były wyłączane odprężniki, więc mogły podjąć pracę.

    > Coś mi się obiło o uszy o dużych (w dużych statkach) silnikach, w których
    > też mogą "normalnie", na biegu, pracować nie wszystkie cylindry, ale
    > szczegółów nie znam.

    Niepracujące cylindry po prostu nie dostają paliwa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: