    From: "marvin" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z zapalaniem XJ600 po kilkudniowym postoju
    Date: Tue, 17 Mar 2009 09:12:09 +0100

    Uzytkownik "Solo" napisal...

    > Znajomy ma XJ600 z 98r, którą boryka problem. Mianowicie jak moto
    > pozostawi na kilka dni to jest problem z jej odpaleniem. Ja jej jeszcze
    > nie oglądałem ale z tego co opowiada to jak zostawił ją po przejażdżce na
    > 3 dni to jeszcze zapalała, a gdy postała dłużej jak 3 dni no to bydle już
    > tak łatwo zagadać nie chce. Sprawdzał świece - iskra niby jest i są mokre
    > , ale mam wrażenie, że powinien wymienić w pierwszej kolejności świece
    > (gdyż jeszcze ich nie wymieniał od zakupu, a moto kupił na koniec sezonu
    > wiec zrobił kilkaset km), a drugie co mi przychodzi do głowy to
> [...]

    Problemy z zapalaniem niby typowe dla diversiona, tylko ze: po pierwsze
    primo nie po 3 dniach postoju, po drugie primo nie w tym roczniku
    (elektryczne podgrzewanie i zmienione dysze dosc skutecznie poprawily
    sytuacje). Ja bym zmienil te swiece, potem sprawdzil czy dziala podgrzewanie
    gaznikow a ewentualnie na koncu czyszczenie i regulacja.

    ps. jeszcze z najprostszych rzeczy warto sprawdzic ssanie (moze cos linka
    nie domaga) no i oczywiscie akumulator :)

    Powodzenia
    marvin
    xj600s