    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z szybkością grafiki
    Date: Thu, 22 Apr 2010 23:59:49 +0200

    W dniu 2010-04-22 22:50, BQB pisze:

    > Chodzi o obniżanie prędkości pracy komputera w trybie idle i mniejsze
    > zużycie energii, a co za tym idzie brak potrzeby mocnego chłodzenia.
    > musiałbyś przestawić schemat zasilania np w biosie i systemie.

    Aaahaaaa... a to ma sens. Faktycznie! Zrobiłem test potwierdzający tezę:
    uruchomiłem Firefox'a na stronie Googli. Screensaver pracuje skokowo.
    Wszedłem na stronę z jakąś animacją we Flashu - screensaver zaczął
    płynnie działać.

    Tak na marginesie, komputer prawie nie wymaga mocnego chłodzenia.
    Wentylatory albo stoją albo zakręcą się raz na jakiś czas. Temperatura
    procesora to ok 29 stopni (Intel i7, 860).

    > Ale nie wydaje Ci się to bez sensu? Komputer jak nie ma co robić
    > powinien oszczędzać energię, a nie pracować na pełny gwizdek.

    Pewnie, że to bez sensu.