    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z sygnałem na polaryzacji H
    Date: Sat, 24 Jul 2010 13:28:55 +0200

    Użytkownik "Na przykład Jan Kowalski" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:hvpk7e$e09$1@news.onet.pl...

    > ja mam wspornik stalowy o średnicy około 5 cm, antena nigdy nie drga,
    > jeśli się uprę to mogę próbować lekko odchylać konwerter, bo jego
    > wsporniki to pręty, ale nigdy nie miałem z tego powodu problemów z utratą
    > sygnału, nawet przy silnym wietrze.

    > ja stosuję od lat obrotnicę (polską, nie wiem jakiej firmy) ze
    > STEROWNIKIEM
    > u mnie - firmy Datcom - który pozwala obracać anteną ZDALNIE
    > sama obrotnica to w zasadzie tylko umożliwia, po zwarciu styku, ruch w
    > przód-w tył, w zasadzie dobra obrotnica - po łuku a nie poziomo
> [...]

    Dzisiaj mnie znowu krew zalała bo przy tym wietrze mam pikselozę i nic sie
    nie da oglądać.

    Czy obrotnica spisze sie jeśli posiadam 2 tunery i chcę oglądać 2 różne
    kanały na nich?

    Jaki materiał jest najlepszy: stal, aluminium czy epoksyd. Chodzi o to by
    nic nie dragało przy lekkim wietrze a przy silnym wietrze były minimalne
    zakłócenia. Który materiał będzie się spisywał najlepiej?