  • Data: 2012-08-13 13:41:10
    Temat: Re: Problem z serwisem samochodowym
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co proponujecie? Domagac sie naprawy sprzegla na ich koszt? Co z
    > uszczelniaczem?
    > Jestem po prostu wkurwiony, bo kazda wykonana przez nich praca oznacza
    > kolejne problemy... A ja trace czas (czas pracy, szef juz nie mowi

    Nie pomoge, ale wyraze swoja opinie: odpuscic sobie warsztaty, a juz
    najbardziej te najwieksze-najlepsze co to maja autoryzacje 150 marek :/
    Rozpi...a ci auto i nic wiecej.
    Argumenty typu "oddam do warsztatu bo sam bede to robil miesiac" tez mnie
    juz nie biora - bo reklamacje i wojny z warsztaem moga trwac latami a nie
    miesiacami. No i jak sam zrobisz to zrobisz dobrze i pewnie taniej, a jak
    zrobisz zle to wiesz do kogo miec pretensje :]

    ::f::