  • 1. Data: 2011-02-07 05:26:56
    Temat: Problem z procesorem C2D E4500 pod Windows 7 Ultimate
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Po kilku(nastu) godzinach używania komputera wyraźnie mi on spowalnia.
    Krótkie dochodzenie za pomocą task managera wykazuje, że z jakichś
    powodów jeden z rdzeni siedzi na ok. 60% zapracowania. Drugi rdzeń siedzi
    sobie blisko zera, mimo otwartych kilku okienek IE i innych programów.
    Przyglądam się na listę procesów i System Idle Task zajmuje 98% CPU.
    Nawet po włączeniu wszystkich procesów "od innych użytkowników".
    System Windows 7 Ultimate 32-bit z 2 giga ramu z 2007 roku.
    Ktos wie o co moze chodzic?

  • 2. Data: 2011-02-07 08:32:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 06:26, Pszemol pisze:
> [...]
    > Nawet po włączeniu wszystkich procesów "od innych użytkowników".
    > System Windows 7 Ultimate 32-bit z 2 giga ramu z 2007 roku.

    NTG

  • 3. Data: 2011-02-07 12:11:12
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Pszemol napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

> [...]
    > Nawet po włączeniu wszystkich procesów "od innych użytkowników".
    > System Windows 7 Ultimate 32-bit z 2 giga ramu z 2007 roku.
    Wiemy, wiemy...

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2011-02-10 14:46:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> wrote in message

    > Wiemy, wiemy...

    Wiecie ale nie powiecie?

  • 5. Data: 2011-02-10 14:46:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > NTG

    A gdzie mam pisać Twoim zdaniem o problemach z procesorem?

  • 6. Data: 2011-02-12 20:07:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2011 15:46, Pszemol pisze:

    > A gdzie mam pisać Twoim zdaniem o problemach z procesorem?

    Problem masz z windowsem, a nie z procesorem.

    Procesor sam z siebie zajęcia sobie nie znajduje.

  • 7. Data: 2011-02-14 14:23:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Problem masz z windowsem, a nie z procesorem.
    >
    > Procesor sam z siebie zajęcia sobie nie znajduje.

    OK, niech Ci będzie :-)