  • 11. Data: 2010-10-29 06:45:33
    Temat: Re: Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    te we fiacie musialy byc cholernie wrazliwe - przegrzanie rownalo sie
    planowaniu. widzialem jedna ze swoich glowic podczas planowania. koles
    scinal i scinal i zrownac nie mogl...

  • 12. Data: 2010-10-29 08:26:01
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    a reaguje ta maź z benzyną ?

    Andrzej

  • 13. Data: 2010-10-31 02:29:15
    Od: "Kostek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Botycki" <r...@g...pl> napisał
    > Podejrzewam zaszła jakaś reakcja chemiczna między Borygo a starym płynem.

    Niedawno miałem taki problem w Matizie. Byl zalany jakimś płynem chyba od
    nowości czyli 10 lat nie wymienianym. W pewnym serwisie mieli wymienić płyn
    na nowy, po wymianie zaczeła się zbierać piana i taka maź o konsystencji
    musztardy z drobinami rdzy w zbiorniczku wyrównawczym, kolor płynu zmienił
    sie na brązowy. Do tego płynu ubywało a tej mazi i piany przybywało (z
    olejem wszystko ok, nie kopcił,miał moc i palił bez problemu). Wszyscy
    stawiali że to musi być uszczelka pod głowicą, na 100% i nie ma innej
    możliwości. Wymieniłem płyn na wode, pojeździłem troche z wodą w układzie,
    potem znowu płukanie wodą i na koniec zalanie innym niebieskim tanim płynem
    "Profil" z marketu. I po problemie. Ani nie ubywa płynu ani nie robi sie syf
    jak wcześniej choć nawet trzy krotne pukanie nie oczyściło w pełni układu.