eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z paliwem / gaźnikami YamahaRe: Problem z paliwem / gaźnikami Yamaha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Eskimos <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z paliwem / gaźnikami Yamaha
    Date: Thu, 16 Jul 2009 21:45:13 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 32
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <c...@r...googlegroups.com>
    <e...@4...com>
    <1...@g...googlegroups.com>
    Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1247773516 89624 77.65.45.241 (16 Jul 2009 19:45:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jul 2009 19:45:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    X-Antivirus: avast! (VPS 090716-1, 2009-07-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:604999
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 16 Jul 2009 09:50:04 -0700 (PDT), "Wolf^-^"
    <c...@g...com> wrote:

    >Filtr powietrza do wymiany, ale na pewno nie jest przyczyną tak
    >gwałtownej zmiany, ponieważ do ostatniego rozebrania gaźników wszystko
    >było ok, dopiero po złożeniu pojawił się problem.

    Znaczy regulowałeś gaźniki na brudnym filtrze? Bez sensu kompletnie.

    > Faktycznie, może
    >kwestia dotyczy zaworków iglicowych. A w jaki sposób sprawdzić ich
    >stan?

    Zdjąc komory pływakowe, wyjąc ośki pływaków, pływaki, wyjąć wszystkie
    zaworki, dmuchnąć kompresorem w dolot paliwa do gaźników (nie od
    strony gniazd, tylko właśnie tak jak leci paliwo). Co do samych
    zaworków, to nie wiem, czy masz takie z gumowymi stożkami na końcu,
    czy całe metalowe. Tak czy siak, stożek ma być idealnie gładki, bez
    żadnych odgnieceń, czy nierówności. Na drugim końcu zaworka, tam gdzie
    styka się on z blaszką pływaka jest taki mały bolec na sprężynce. Ma
    chodzić gładko, bez zacięć. Cały zaworek ma też chodzić gładko w
    gnieździe.

    Regulując poziom pływaka, języczek ma przy zamkniętym zaworku tylko
    dotykac tego sprężynującego bolca, a nie wciskac go.

    --
    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: