-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Eskimos <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Problem z paliwem / gaźnikami Yamaha
Date: Thu, 16 Jul 2009 21:45:13 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 32
Message-ID: <r...@4...com>
References: <c...@r...googlegroups.com>
<e...@4...com>
<1...@g...googlegroups.com>
Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1247773516 89624 77.65.45.241 (16 Jul 2009 19:45:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jul 2009 19:45:16 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
X-Antivirus: avast! (VPS 090716-1, 2009-07-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:604999
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 16 Jul 2009 09:50:04 -0700 (PDT), "Wolf^-^"
<c...@g...com> wrote:
>Filtr powietrza do wymiany, ale na pewno nie jest przyczyną tak
>gwałtownej zmiany, ponieważ do ostatniego rozebrania gaźników wszystko
>było ok, dopiero po złożeniu pojawił się problem.
Znaczy regulowałeś gaźniki na brudnym filtrze? Bez sensu kompletnie.
> Faktycznie, może
>kwestia dotyczy zaworków iglicowych. A w jaki sposób sprawdzić ich
>stan?
Zdjąc komory pływakowe, wyjąc ośki pływaków, pływaki, wyjąć wszystkie
zaworki, dmuchnąć kompresorem w dolot paliwa do gaźników (nie od
strony gniazd, tylko właśnie tak jak leci paliwo). Co do samych
zaworków, to nie wiem, czy masz takie z gumowymi stożkami na końcu,
czy całe metalowe. Tak czy siak, stożek ma być idealnie gładki, bez
żadnych odgnieceń, czy nierówności. Na drugim końcu zaworka, tam gdzie
styka się on z blaszką pływaka jest taki mały bolec na sprężynce. Ma
chodzić gładko, bez zacięć. Cały zaworek ma też chodzić gładko w
gnieździe.
Regulując poziom pływaka, języczek ma przy zamkniętym zaworku tylko
dotykac tego sprężynującego bolca, a nie wciskac go.
--
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=