  • Data: 2009-10-20 13:14:14
    Temat: Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    muzieh <m...@t...pl> napisał(a):

    > Cze=B6=E6,
    >
    > Od kilku lat je=BFd=BF=EA Banditem 600 z 2001 roku, a wi=EAc sprz=EAtem z
    > ga=BCnikami. W tym roku kupi=B3em porz=B1dne ubranie i je=BFd=BF=EA
    niezale=
    > =BFnie od
    > pogody. Moto odpalam rano g=B3adko w gara=BFu niezale=BFnie od temperatury.
    > Przez 8 godzin moto stoi pod chmurk=B1 i tu zaczyna si=EA problem.
    > Wychodz=B1c z pracy, mam problemy z odpaleniem moto, ale tylko w
    > wilgotne dni (deszcz/m=BFawka). Zawsze musz=EA pi=B3owa=E6 chwil=EA,
    =BFeby=
> [...]

    jedyne słabe punkty połączeń elektrycznych to fajka ze świecą (choć to mniej
    bo ciepło stygnącego silnika wysusza fajki) oraz drugi to kabel z aparatem
    zapłonowym bo to plastik
    te mikrouszkodzenia izolacji kabli to bzdury buraków którzy nie rozumieją
    jak prąd się przemieszcza
    tylko te dwa miejsca są powodem przebić a szczególnie to drugie