-
Data: 2024-03-14 16:59:00
Temat: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
Od: Atlantis <m...@w...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 14.03.2024 16:02, Arnold Ziffel wrote:
> No tak. Tylko co jak klient nie chce nowej generacji, bo stara mu
> wystarcza?
A klient zapłaci za równoległe rozwijanie oprogramowania na kilka
różnych wersji platformy, a także jego optymalizację z myślą o odpalaniu
na wariancie sprzętowym sprzed kilkunastu lat? Nie? No to klientowi
pozostaje biblioteka gier, jakie wyszły na daną platformę. Póki co na
szczęście nie ma problemów z uruchamianiem fizycznych wydań na sprzęcie,
który nie jest już wspierany. Dystrybucja cyfrowa to zupełnie inna sprawa...
Teraz i tak sytuacja dość mocno zmieniła się na lepsze, bo tak do
siódmej generacji konsole bardzo mocno różniły się od siebie sprzętowo,
a tworzenie gier było sztuką wymagającą znajomości sprzętu i związanych
z nim narzędzi programistycznych. Dzisiaj zarówno Sony jak i Microsoft
postawiły na bardziej "pecetowe" architektury, a gry powstają w kilku
najpopularniejszych silnikach.
> Fajnie gdyby sprzęt działał jak najdłużej, a nie zgodnie z planowanym
> postarzaniem.
No i właśnie w przypadku konsol do gier narracja o planowanym
postarzaniu trochę się sypie, bo gdyby producenci chcieli, to spokojnie
mogliby uwalić ósmą generację już kilka lat temu. Tylko najwyraźniej im
się nie chce, bo nowe tutuły na PS4 czy XBox One ciągle wychodzą,
chociaż z każdą chwilą jest ich coraz mniej (ale to przede wszystkim
decyzja deweloperów, zresztą bardziej ambitnych produkcji nie dałoby się
już upchnąć w hardwarze sprzed ponad dekady).
No i jest jeszcze ta kwestia, że obecnie przyrost mocy obliczeniowej nie
daje już tak spektakularnych efektów, jak kiedyś. Z chwilą przeskoku
PSX->PS2 czy PS2->PS3 różnica w grafice była oczywista. Dzisiaj gra
wygląda lepiej, ale żeby zobaczyć tę różnicę nieraz trzeba obejrzeć film
z porównaniem tych samych scen. Albo liczyć FPS-y. ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.24 17:23 Jarosław Sokołowski
- 14.03.24 18:40 J.F
- 14.03.24 18:54 Ghost
- 14.03.24 20:08 Jarosław Sokołowski
- 14.03.24 20:28 pytajacy
- 14.03.24 20:41 alojzy nieborak
- 14.03.24 21:25 Atlantis
- 14.03.24 21:52 Ghost
- 14.03.24 23:30 Marek
- 15.03.24 07:55 Marvin
- 15.03.24 14:11 Piotr Gałka
- 15.03.24 16:15 Arnold Ziffel
- 15.03.24 16:17 Arnold Ziffel
- 15.03.24 19:22 alojzy nieborak
- 16.03.24 15:41 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=