    From: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z lodowka
    Date: Sun, 25 Jan 2009 22:46:54 +0100

    Adam pisze:
    > Witam!
    > Moze to nie jest do konca odpowiednia grupa, ale lepszej nie znalazlem.
    > Problem jest nastepujacy: sprezarka lodowki pracuje bez przerwy. Lodowka
    > (Electrolux ER2425D) normalnie chlodzi, ale agregat sie nie wylacza. Czy to
    > moze byc uszkodzony termostat czy ten stycznik przy samym agregacie?

    Jeszcze może być coś banalnego... może żarówka się nie wyłącza. Mam
    electroluxa dwuagregatowego z wyłącznikiem światła zamontowanym u góry.
    Ponieważ drzwi mi trochę siadły i odkleiły sie "podkładki" to jakiś czas
    temu agregat prawie się nie wyłączał, było "normalnie chłodno" tylko
    koło samej żarówki produkty były ciepłe.

    Wystarczyło założyć ponownie podkładki tak aby wyłącznik światła dobrze
    funkcjonował i po problemie :)

    Pozdrawiam,
    Maciek