  • 11. Data: 2015-04-30 00:46:20
    Temat: Re: Problem z laptopem - jest schemat !!
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 29 kwietnia 2015 23:52:40 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    tego Twojego pomysłu podchodzę. Dlaczego? Zmierzyłem VS(str.30). VS=3.4V.

    doszukać w schemacie gdzie dalej wali VS !!

    > VS wygląda na główną linię zasilania, zbiega się tu zasilanie po kluczu
    > z baterii i chyba z zasilacza (VIN). Nadal upieram się że jest jakiś
    > problem z włączeniem PQ1.

    Tak w miarę nieśmieło staram się zgodzić z Tobą. Ale znajdź najpierw ślepemu (mnie),
    dokąd dalej jedzie VS (str.30)!! Za cholerę nie mogę tego znaleźć..

  • 12. Data: 2015-04-30 19:16:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    s...@g...com pisze:

> [...]
    (mnie), dokąd dalej jedzie VS (str.30)!! Za cholerę nie mogę tego znaleźć..

    Klawisze CTRL i F masz zepsute?
    strona 32 , to chyba nie jest linia zasilania tylko detekcja napięcia
    zasilania.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html