  • 51. Data: 2012-08-19 18:27:44
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-19, ?(?.?)? ? ??? <s...@g...com> wrote:

    > Przejdź się do psychologa/psychoterapeuty, bo zdecydowanie za dużo
    > pierdolisz (werbalnie).

    Ja pierdole? To jak nazwac radzenie komus zeby pomalowal sobie zarowke?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2012-08-19 18:37:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 18:27, AZ pisze:

    > Ja pierdole? To jak nazwac radzenie komus zeby pomalowal sobie zarowke?

    Jako alternatywne rozumowanie. Skuter by nie wybuchł, instalacja by się
    nie spaliła, kierunki świeciłyby jak należy.
    Ale skoro na każdej stacji kupi odpowiednią pomarańczową i to za grosze,
    to niech kupi od razu 4 szt. (dwie na zapas, gdyby ten szajs się spalił
    po miesiącu).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 53. Data: 2012-08-19 22:01:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Ale skoro na każdej stacji kupi odpowiednią pomarańczową i to za grosze,
    > to niech kupi od razu 4 szt. (dwie na zapas, gdyby ten szajs się spalił

    No popatrz, kupilem przez 3 lata pare zarowek (mowie tu o zarowkach typu
    kierunkowskaz, postojowe/stop), bralem co bylo i jakos dzialaja? Zarowki
    to nie zaden rocket-science.

    Naklej sobie naklejke: "Osram inside!"

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2012-08-19 22:35:37
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 22:01, AZ pisze:

    > No popatrz, kupilem przez 3 lata pare zarowek (mowie tu o zarowkach typu
    > kierunkowskaz, postojowe/stop), bralem co bylo i jakos dzialaja? Zarowki
    > to nie zaden rocket-science.

    No widzisz, a ja jeszcze nie miałem potrzeby wymieniać i mam fabryczne
    OSRAM Inside!!!

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 55. Data: 2012-08-20 09:08:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > No widzisz, a ja jeszcze nie miałem potrzeby wymieniać i mam fabryczne
    > OSRAM Inside!!!

    Jakbym robil 2kkm rocznie to tez bym mial fabryczne japonskie Stanleye.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2012-08-20 09:28:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-20 09:08, AZ pisze:

    > Jakbym robil 2kkm rocznie to tez bym mial fabryczne japonskie Stanleye.

    Trzeba je bylo wyjac, odlozyc na polke i przy sprzedazy moto wsadzic.
    Mialbys dodatkowy plusik w opisie 'oryginalne dżapońskie żarowki'

    PS. a gdyby tak zamiast kupowania szpreja, kupic odpowiednie odczynniki
    chemiczne i wykonac wlasnorecznie zolta powloke poprzez naparowania,
    cycus ? Jej trwalosc mogla by wyniesc np kilkadziesiat lat. Co daloby
    wymierne oszczednosci na sprejach!

    pozdr
    newrom i pomysl jak skomplikowac prosta rzecz i tani zakup, zamienic w
    drogi delfmejd ;)
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 57. Data: 2012-08-20 09:34:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > PS. a gdyby tak zamiast kupowania szpreja, kupic odpowiednie odczynniki
    > chemiczne i wykonac wlasnorecznie zolta powloke poprzez naparowania, cycus ?

    Nie widzę przeszkód.
    Gdyby tylko miało to sprawić samozadowolenie jakiemuś (choćby
    domorosłemu) chemikowi, to w czym problem?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 58. Data: 2012-08-20 09:35:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba je bylo wyjac, odlozyc na polke i przy sprzedazy moto wsadzic.
    > Mialbys dodatkowy plusik w opisie 'oryginalne dżapońskie żarowki'

    Teraz mi to mowisz? Gdzie ja takie zarowki teraz dostane?

> [...]
    > chemiczne i wykonac wlasnorecznie zolta powloke poprzez naparowania,
    > cycus ? Jej trwalosc mogla by wyniesc np kilkadziesiat lat. Co daloby

    To znaczy ze beda one wtedy swiecic na zloto? No to podsunales Szejkowi
    pomysl, zloty kolor bedzie sie ladnie komponowal Szejkowi z jego integralnym
    strojem i kajdanem na szyi.

    > pozdr
    > newrom i pomysl jak skomplikowac prosta rzecz i tani zakup, zamienic w
    > drogi delfmejd ;)

    Zaraz tak komplikowac. Ty wiesz jaka to satysfakcja jest zrobic samemu
    zarowke do kierunkowskazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2012-08-20 09:38:31
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 09:08, AZ pisze:
    > Jakbym robil 2kkm rocznie to tez bym mial fabryczne japonskie Stanleye.

    Robię trochę więcej, ale zasadniczą różnicę robi to, że 90% po mieście.

    --
    ?(?.?)? ? ???

  • 60. Data: 2012-08-20 09:40:35
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 09:35, AZ pisze:
    > Ty wiesz jaka to satysfakcja jest zrobic samemu
    > zarowke do kierunkowskazu?

    Niekoniecznie żarówkę. Po prostu cokolwiek. Samemu.

    --