  • 21. Data: 2012-08-16 15:48:58
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:k0ijho$98k$4@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2012-08-16 11:55, AZ pisze:

    > Tak się składa, że o żarówkach, a generalnie o systemach oświetleniowych,
    > wiem prawdopodobnie więcej niż ty. I podejrzewam, że może mieć problem ze
    > znalezieniem takiej/właściwej/odpowiedniej żarówki w kolorze
    > pomarańczowym. A puszka farby w spreju to wydatek rzędu 10-15 zł, zaś
    > robota z przemalowaniem ~15 minut. Tanio, szybko, skutecznie.
    > Problem?

    Łożeszwmordęjeżaboniestrzymam!
    Powiedz, że żartujesz pls.

    Szymon

  • 22. Data: 2012-08-16 15:56:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 Aug 2012 13:41:26 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    http://skutercentrum.pl/zarowka-do-kierunkowskazow-z
    olta-12v-10w-ba15s.html

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2012-08-16 15:59:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-16, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > http://skutercentrum.pl/zarowka-do-kierunkowskazow-z
    olta-12v-10w-ba15s.html

    Ale nie masz satysfkacji, ze samodzielnie stworzyles zarowke do kierunkowskazu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-08-16 16:03:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-16 15:56, Użytkownik Piotr Klimek napisał:
    > Dnia (Thu, 16 Aug 2012 13:41:26 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > http://skutercentrum.pl/zarowka-do-kierunkowskazow-z
    olta-12v-10w-ba15s.html

    Puszka farby 10-15zł, malowanie 15 minut, radość że się samemu
    zrobiło - niewymierna a ty to wszystko zepsułeś oferując tanią
    żaróweczkę już pomalowaną. Do zabawy w piaskownicy z idiotami
    się nie nadajesz. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2012-08-16 16:22:53
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <filipz@wytnij_to_poczta.fm> wrote:

    > Człowieku! Naprawdę nie widzisz, że się osmieszasz?

    Nie widzi :(

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 26. Data: 2012-08-16 16:41:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Wiesz więcej od nas wszystkich więcej na każdy temat. Znasz się na
    > stali i zabezpiczeniach przed kradzieza, na j. angielskim (tłumacz z
    > Ciebie zajebisty, a wyslowić się nie umiesz, ale się nauczysz), na
    > temat malowania i mechaniki wiesz wszystko, przepisy pięknie cytujesz.
    > Pewnie Rossi brał u Ciebie korki z pozycji bo w tym też jesteś
    > mistrzem.
    >
    > Człowieku! Naprawdę nie widzisz, że się osmieszasz?

    Zważ, z jaki "miszczem" dyskutujesz!
    http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2012-08-16 17:45:09
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Zważ, z jaki "miszczem" dyskutujesz!
    > http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

    Bycie hipsterem teraz jest trendi (tzn. jezzi), ze tez sobie pozwole:

    Nabijalem sie z jego frotki zanim to bylo cool ;)

    https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.rec.motocyk
    le/kM5bi1Aqzug/sC3tu_9o2NsJ

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 28. Data: 2012-08-17 10:16:26
    Od: <MW>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Zważ, z jaki "miszczem" dyskutujesz!
    > http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

    Nie no, po co to pokazujesz?
    Faktem jest, że allele "zaszalały".

    --
    MW

  • 29. Data: 2012-08-17 21:42:50
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 10:16, MW pisze:
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie no, po co to pokazujesz?

    Zakochał się, homoś #$%&$#%#%, bo nikt normalny nie wklejałby tego
    (niezbyt aktualnego) zdjęcia po kilkadziesiąt razy.
    Problem w tym, że drogo będą go kosztować te poczynania, a nawet na oczy
    mnie nie zobaczy.

    --

  • 30. Data: 2012-08-17 21:45:10

    W dniu 2012-08-16 14:48, Ivam pisze:

> [...]
    > Rossi brał u Ciebie korki z pozycji bo w tym też jesteś mistrzem.
    >
    > Człowieku! Naprawdę nie widzisz, że się osmieszasz?

    Widzę. Ty również.
    To teraz łaskawie mi odpowiedz - kim Ty, kurwa, w ogóle jesteś?

    --