  • 31. Data: 2012-08-17 22:17:04
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 15:56, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 16 Aug 2012 13:41:26 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > http://skutercentrum.pl/zarowka-do-kierunkowskazow-z
    olta-12v-10w-ba15s.html

    Jaka wypiasiona "każda stacja benzynowa"!

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-08-17 22:19:49
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 14:41, Ivam pisze:

    > Ale przecież żarówka kosztuje ze złotówkę albo (jak drogo) dwie, a spray
    > pomarańczowy przecież za darmo w każdym PGRze albo kiosku dostanie.
    > Mam rację szejku?
    >
    > A tak BTW i już na poważnie to do białych kliszy zajebiście wyglądają
    > philips silver vision.

    Mam, jeszcze fabryczne, OSRAM. Klosze białe, żarówki przezroczyste,
    pomarańczowe, plastikowe nakładki.
    Gdybym chodziło tylko o nakładkę, to wolałbym kupić tego spreja i
    pomalować, bo co OSRAM, to nie 'Czajna'.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2012-08-17 22:31:53
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    > Widzę. Ty również.

    Do Stanczyka Ci daleko, wiec moze wez przestan.

    > To teraz łaskawie mi odpowiedz - kim Ty, kurwa, w ogóle jesteś?

    Po pierwsze to chuj Cie to obchodzi, a po drugie to jak takis madry i sie na
    wszystkim znasz najlepiej, to se kurwa, zgadnij.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 34. Data: 2012-08-18 01:33:19
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 22:31, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Po pierwsze to chuj Cie to obchodzi, a po drugie to jak takis madry i
    > sie na wszystkim znasz najlepiej, to se kurwa, zgadnij.

    Nie, nie znam się na wszystkim, ani nawet najlepiej. Co do systemów
    oświetleniowych - niestety tylko w kategorii dom/230V, ale i to daje
    spore pojęcie o dostępności pojedynczych elementów.

    No i wrzuć na luz czasami. O zabezpieczeniach znam się o tyle, że mam od
    lat kłódkę Abus Granit Snow & Water. Na sam widok odpuściłbym próby ze
    zwykłą piłką do metalu.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 35. Data: 2012-08-18 07:17:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:k0m6rq$3da$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zakochał się, homoś #$%&$#%#%, bo nikt normalny nie wklejałby tego
    > (niezbyt aktualnego) zdjęcia po kilkadziesiąt razy.

    Nikt normalny nie wklejałby takiego zdjęcia po raz pierwszy.
    Ja je podlinkowałem KILKA razy (dokładnie osiem), wyłącznie z powodu
    rozbawienia, jakie za każdym razem we mnie wzbudza - w zestawieniu z
    "mądrościami", które wygłaszasz, dotyczącymi np. spuszczenia mi
    wpierdolu tudzież malowania żarówek sprayem za 15 zł na pomarańczowo,
    posuwania szesnastolatek, golenia jaj, srebrnych adidasów, prasowania
    dżinsów czy też ogólniej, "urody" kobiet.
    Ba, nawet bez tego jest śmieszne, po prostu "kogucik" z przegubami kota,
    szpanujący białymi gaciami i udający arbitra elegantiarum.
    Najśmieszniejsze jest to, że wrzuciłeś to zdjęcie w przekonaniu, że taki
    zajebisty jesteś, dzięki czemu wiemy, że nie jesteś - zarówno umysłowo
    jak i fizycznie.

    > Problem w tym, że drogo będą go kosztować te poczynania, a nawet na
    > oczy mnie nie zobaczy.

    Mam wrażenie,że nie rozumiesz słowa "allele" ;-)

    I nie, nie zamierzam kontynuować tutaj tego diotycznego wątku,
    niezależnie od tego, co jeszcze nabredzisz. Won na pręgierz, do twojego
    matecznika zgnilizny i chamstwa.
    --
    Yogi(n)

  • 36. Data: 2012-08-18 07:56:26
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 07:17, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > Nikt normalny nie wklejałby takiego zdjęcia po raz pierwszy.
    > Ja je podlinkowałem KILKA razy (dokładnie osiem), wyłącznie z powodu

    Chyba sobie kpisz. Samych twoich pseudo-memów tyle było. A jak je
    usuwali (co nie leżało w moim interesie), to je wrzucałeś ponownie,
    robiłeś jakieś "archiwa" i w ogóle zachowywałeś się jak niedorobiony homoś.
    A jak chcesz mnie 'uciszyć', to wrzuć swoje, skoroś taki normalny, a do
    tego prawie 2 m wzrostu i 100 kg wagi.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 37. Data: 2012-08-18 08:40:56
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 16:03, RadoslawF pisze:
    > oferując tanią
    > żaróweczkę już pomalowaną

    A wliczyłeś koszt przesyłki i to, że wypadałoby od razu zamówić ze trzy
    sztuki, bo to nie poświeci przez 15 lat jak jakiś OSRAM?
    O czasie szkoda nawet wspominać. Sklep z farbami, sprejami itd. mam 200
    m od hacjendy. Kupuję, odtłuszczam szkło, nakładam naprawdę cienką
    warstwę byle nie świeciło na biało i śmigam. Wczoraj przy wlewaniu wachy
    pytałem o pomarańczowe żarówki 12V/10W. W dwóch na dwa przypadki nie
    mieli. Tymczasem się zdaje, że ktoś twierdził, iż na każdej benzynowej
    taką kupię. Szkoda, że się założyć o pełny bak nie chciał...

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 38. Data: 2012-08-18 09:16:17
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 07:17, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:k0m6rq$3da$1@usenet.news.interia.pl...

    > Nikt normalny nie wklejałby takiego zdjęcia po raz pierwszy.

    Ach, polatałem i z wrażenia zapomniałem.
    Zapytać.
    Dlaczego nie?
    Frotka (o tej porze dnia) była już zbędna, ale była integralną częścią
    mojego stroju, w którym przełaziłem pół dnia, więc nie widziałem
    potrzeby jej ściągania.
    A jeśli ktoś ma zastrzeżenia co do mojego ogólnego wyglądu, to albo jest
    pedałem, albo hejterem bez cohones, który z innych szydzi, ale własnego
    nie wrzuci, choć werbalnie wysławia swój wygląd pod niebiosa.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 39. Data: 2012-08-18 11:23:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-18, ?(?.?)? ? ??? <s...@g...com> wrote:

    > Frotka (o tej porze dnia) była już zbędna, ale była integralną częścią
    > mojego stroju, w którym przełaziłem pół dnia, więc nie widziałem
    > potrzeby jej ściągania.

    ROTFL, napisz o tym cos wiency...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-08-18 11:41:53
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    > Nie, nie znam się na wszystkim, ani nawet najlepiej.

    A udajesz, ze sie znasz.

    > Co do systemów oświetleniowych - niestety tylko w kategorii dom/230V, ale
    > i to daje spore pojęcie o dostępności pojedynczych elementów.

    ? Nigdy nie mialem problemow - wszystko w Polsce jest juz dostepne w ciagu
    tygodnia.

    > No i wrzuć na luz czasami.

    "Jestem oazą spokoju. Pierdolonym, kurwa, zajebiście wyluzowanym kwiatem na
    tafli jeziora. Prawdę mówiąc jestem wyluzowany jak wagon pełen pierdolonych,
    medytujacych tybetańskich mnichów."

    Po prostu staram sie do Ciebie jak do czlowieka, a nie glupka ze sikacza,
    wytlumaczyc dlaczego Cie tutaj nie lubia. No bo chyba nie uwazasz, ze jestes
    powszechnie szanowany i uwielbiany na preclach, prawda?

    > O zabezpieczeniach znam się o tyle, że mam od lat kłódkę Abus Granit Snow
    > & Water.

    No i nie wystarczy tak napisac? "Mam abusa i polecam", a nie pierdolic o
    dolach na 66,66cm i kotwach cumowniczych? Ani to smieszne, ani na temat, ani
    pomocne.

    > Na sam widok odpuściłbym próby ze zwykłą piłką do metalu.

    U mnie w okolicy zlapali zlomiarzy, ktorzy kradli tory. Bez wiekszego
    problemu przecinali szyne przy pomocy samego brzeszczotu (bez ramki) - czyli
    dla odpowiednio zdeterminowanego nie ma problemu.