  • Data: 2012-08-20 09:58:44
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-20 09:35, AZ pisze:

    > Teraz mi to mowisz? Gdzie ja takie zarowki teraz dostane?

    W dżaponii albo w jakiejś prasie czy innej lokomotywie od kihi.

    > To znaczy ze beda one wtedy swiecic na zloto?

    Kto wie! Ale dzieki naszej "buży muzguw" wpadlem na jeszcze lepszy pomysl.
    Czarne zarowki dodatkowo do zoltych, jak beda gasnac to czarne swiatlo
    nie bedzie pochlaniac zoltego (a jak wiadomo najgorsze dla zarowek jest
    wlaczania/wylaczenie) i w efekcie bedzie mrugac jak klasyczna zarowka za
    1,5pln, ale bedzie miala duzo dluzsza zywotnosc (jak ta zarowka co sie w
    usraju palila ponad 100lat bez przerwy).

    > Ty wiesz jaka to satysfakcja jest zrobic samemu zarowke do kierunkowskazu?

    Nie mam bladego pojecia, zawsze kupowalem :-D

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601