  • Data: 2012-08-20 09:35:00
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba je bylo wyjac, odlozyc na polke i przy sprzedazy moto wsadzic.
    > Mialbys dodatkowy plusik w opisie 'oryginalne dżapońskie żarowki'

    Teraz mi to mowisz? Gdzie ja takie zarowki teraz dostane?

    > PS. a gdyby tak zamiast kupowania szpreja, kupic odpowiednie odczynniki
    > chemiczne i wykonac wlasnorecznie zolta powloke poprzez naparowania,
    > cycus ? Jej trwalosc mogla by wyniesc np kilkadziesiat lat. Co daloby
    > wymierne oszczednosci na sprejach!

    To znaczy ze beda one wtedy swiecic na zloto? No to podsunales Szejkowi
    pomysl, zloty kolor bedzie sie ladnie komponowal Szejkowi z jego integralnym
    strojem i kajdanem na szyi.

    > pozdr
    > newrom i pomysl jak skomplikowac prosta rzecz i tani zakup, zamienic w
    > drogi delfmejd ;)

    Zaraz tak komplikowac. Ty wiesz jaka to satysfakcja jest zrobic samemu
    zarowke do kierunkowskazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200